Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
4,99
You save:
0,55 (11%)
Discounted price*:
4,44
Purchase
Add to Wish List
ID number:975431
Evaluation:
Published: 29.12.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 14 units
References: Used
Time period viewed: 2012.g. - 2013.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  TEORĒTISKĀ DAĻA    4
1.1  Kas ir cena?    4
1.2.  Cenu ietekmējošie faktori    5
1.3.  Cenu polotikas izstrādāšana    7
1.4.  Cenu veidošanas metodes    9
1.5.  Cenas veidošanas stratēģija    11
2.  PRAKTISKĀ DAĻA    14
2.1.  Uzņēmuma raksturojums    14
2.2.  Pakalpojuma apraksts    15
2.3.  Tirgus situācija    16
2.4.  SIA”AU” cenu politika    17
2.5.  Pakalpojumu cenas veidošanas mehānisms    18
2.5.1.  Cenas veidošana pēc pašizmaksas    21
2.5.2.  Cenas veidošana pēc vēlamās efektivitātes    24
2.5.3.  Cenas veidošana vadoties pēc konkurentiem    26
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    30
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKTS    31
Extract

Par cik uzņēmuma SIA”AU”galvenais cenu noteikšanas mērķis ir peļņas paaugstināšana, tad cenu veidošanas metode visām uzņēmuma produkcijas grupām jānosaka, izmantojot konkurentu metodi. Tādejādi uzņēmums paaugstinās peļņu un uzlabos finanšu rādītājus. Līdz ar to uzņēmums varēs ieguldīt vairāk līdzekļu uzņēmuma attīstībā.

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Iepazīstoties un izanalizējot SIA „AU” uzņēmuma darbību, darba autore veica šādus secinājumus:
• Būtisks uzņēmuma eksistences nosacījums ir pareiza cenu noteikšana uzņēmuma produkcijai, izmantojot uzņēmumam piemērotāko cenu veidošanas metodi;
• Faktori, kas ietekmē cenas noteikšanu ir uzņēmuma stratēģija un mērķi, uzņēmuma izmaksas, cenu veidošanās principi uzņēmumā, piedāvājums un pieprasījums, piegāde, patērētāju maksātspēja, valsts likumdošana un konkurence;
• SIA „AU” ir mazumtirdzniecības uzņēmums, kas pārdod mūsdienīgus apģērbus un aksesuārus tiem sirdī jaunajiem cilvēkiem, kuri seko līdzi modei, apģērbu detaļām un kvalitātei;
• „Zapping Milano” veikalos ir pieejami 20 dažādi produkciju veidi - sieviešu apģērbi, aksesuāri un apavi;
• SIA ”AU” uzņēmuma galvenais cenu politikas mērķis ir paaugstināt peļņu;
• Uzņēmuma cenas tiek noteiktas ņemot vērā izmaksas, izmantojot seguma metodi. Šo metodi izmanto uzņēmumi, kuriem jārēķinās ar tirgus noteikto cenu;
Pēc iepazīšanās ar SIA „AU” uzņēmuma darbību, darba autore iesaka sekojošus priekšlikumus uzņēmuma darbības uzlabošanai:
1. Izanalizējot aprēķinus, tika noteikts, ka cenu veidošanā uzņēmumam jāizmato konkurentu metode - preces cena jānosaka pēc vidējām izmaksām un uzcenojuma, kas ir atbilstošs nozarei, kurā uzņēmums darbojas. Tādejādi, nosakot pareizu, konkurētspējīgu produkta cenu, uzņēmums iegūs vislielāko peļņu no pārdotās produkcijas;
2. Realizējot izvirzītos cenu veidošanas priekšlikumus, uzņēmums uzlabos finanšu rādītājus, līdz ar to uzņēmums varēs ieguldīt vairāk līdzekļu uzņēmuma attīstībā.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,97 €
Work pack Nr. 1336211
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Produkcijas cenu politikas organizēšana pakalpojumu uzņēmumā”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/975431

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register