Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:135409
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.08.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 19 units
References: Used
Time period viewed: 20th century (1900 A.D. to 1999 A.D.
2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Kvalitāte mūsu dzīvē    6
1.1.  Kvalitātes vadības sistēma un Eiropas direktīvas    7
1.2.  Kvalitātes vadības sistēma    9
1.2.1.  Kvalitātes vadības būtība    9
1.2.2.  Kas ir vadības sistēma    9
1.3.  Kvalitātes vadības sistēmas ieviešana mazos un vidējos uzņēmumos    10
1.4.  Visaptveroša kvalitātes vadība    11
1.5.  Paškontroles sistēmas jeb HACCP    12
1.6.  Kvalitātes izmaksas    14
1.7.  Klientu apmierinātības indekss    15
1.7.1.  Vislabāko rādītāju noteikšana    16
1.7.2.  Iekļaušana tirgus pētījumos    17
1.7.3.  Indeksa izmantošana vadības modeļos    17
1.8.  Latvijas Kvalitātes balva    17
2.  ISO iedarbība uz produkcijas kvalitātes attīstību un paša uzņēmuma konkurētspēju    19
3.  Secinājumi un priekšlikumi    23
  Attēlu rādītājs    24
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    24
  Interneta resursi    24
  Pielikums    25
Extract

Mūsdienās, mums visapkārt ir tik daudz dažādas lietas, ko mēs lietojām ikdienā: darbā vai mājās, un dažreiz pat neiedomājamies, cik ilgi tās lietas var kalpot, no kādām vielām tās ir ražotas un kuras tehnoloģijas tika pielietotas ražošanas procesā, nerunājot par lietošanas ērtību, drošumu vai pat bīstamību. Šie visi aspekti ir skatāmi arī no kvalitātes pozīcijas. Mums, kā patērētājiem, kas saskaras ar jebkura veida produkciju, ir svarīgi zināt, cik kvalitatīvs ir šis produkts, ko lietojam. To var dēvēt par „patērētāja puses” kvalitātes aspektiem. Bet par kvalitāti kā par terminu var runāt daudz un plaši, jo ar kvalitāti apzīmē kaut kādu faktoru kopumu, pēc kā var spriest, cik kvalitatīvs ir produkts.
Pastāv arī jēdziens „ražotāju puses” kvalitāte. Tā ir kvalitāte, kādu produktam ražošanas uzņēmuma vadība plāno piešķirt, izstrādājot attiecīgo produktu, un kas ir izteikta kā izdevumi, kas ir saistīti ar jauno tehnoloģiju ieviešanu, produkcijas kvalitātes uzlabošanas pasākumiem, dažu sistēmu implementēšanu uzņēmumos uc.
Vārdu savienojuma „kvalitāte – uzņēmuma izdevumi” atbilstība reālai situācijai turpmāk plaši tiks izskatīta un izvērtēta darbā līdzās citiem jautājumiem, kuri tieši saistīti ar šo tēmu.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1133215
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register