Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:977757
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.11.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Analītiskā daļa    4
1.1.  Kvalitātes vadīšanas pamats    4
1.1.1.  Kvalitātes jēdziens    4
1.1.2.  Kvalitātes līmeņi    5
1.2.  Kvalitātes sistēmas    6
1.3.  Kvalitātes vadīšanas tehnikas    8
1.4.  Kvalitātes vadīšanas panākumu ietekmējošie faktori    9
1.5.  Starptautiskais kvalitātes vadīšanas standarts    11
2.  Aprēķinu daļa    13
2.1.  Uzņēmuma apraksts    13
2.2.  Preces apraksts    13
2.3.  Kvalitātes politika uzņēmumā    14
2.4.  Labas ražošanas prakse uzņēmumā    15
2.5.  Preces kvalitātes uzlabošanas efektivitāte    18
  Secinājumi    25
  Izmantotās literatūras saraksts    26
Extract

1. Analītiskā daļa
1.1. Kvalitātes vadīšanas pamats


Kvalitāte tā ir problēma, kas cilvēkus saistījusi jau kopš seniem laikiem. Vēsturiski izveidojušās daudzas metodes noteikta kvalitātes līmeņa produkcijas ražošanai, kas galvenokārt balstītas uz pieredzi, nevis uz teorētiskām zināšanām. Par nekvalitatīva darba veikšanu bieži vien draudēja bargs sods – kā miesisks, tā arī mantisks. Tomēr ne jau sodi veicinājuši kvalitātes attīstību, bet gan nepieciešamība izdzīvot un konkurence. Vienmēr bijis tā, ka par kvalitatīvāku preci vai pakalpojumu maksāts vairāk un tikai labākā un kvalitatīvākā prece varējusi iekarot pircēju uzticību.
Prasība nodrošināt kvalitāti, kas galvenokārt attiecās uz celtniecību, tika noteikta jau senajā Ēģiptē. Un pilnīgi iespējams, ka noteiktas prasības kvalitātei eksistēja arī vēl tālākā senatnē [1. 5lpp.].

1.1.1. Kvalitātes jēdziens

Kas tad šī kvalitāte, kas satraukusi cilvēku prātus jau kopš seniem laikiem un vienmēr prasījusi – labāk, skaistāk, ērtāk, drošāk…
Kvalitātes jēdziena formulējums dažādos literatūras avotos ir atšķirīgs, piemēram:
• kvalitāte ir produkta īpašību kopums, kas nosaka tā spēju apmierināt iepriekš noteiktas vajadzības.
• Kvalitātes ir objektu raksturotājkopa, kas nosaka tā atbilstību noteiktām vai iedomātām prasībām.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1180664
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register