Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:466805
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.06.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
Nodaļa 1.  Kvalitātes nepieciešamība    4
Nodaļa 2.  Kvalitātes vadības sistēma un kvalitātes mērķi    5
Apakšnodaļa 2.1.  Kvalitātes vadības sistēma    5
Apakšpunkts 2.1.1.  ISO 9000    5
Apakšpunkts 2.1.2.  TQM    6
Apakšpunkts 2.1.3.  QS 9000    6
Apakšpunkts 2.1.4.  TickIT un ISO 9000-3    6
Apakšpunkts 2.1.5.  ISO 14000    7
Apakšpunkts 2.1.6.  HACCP    7
Apakšnodaļa 2.2.  Kvalitātes vadības sistēmas mērķis un misija    8
Nodaļa 3.  Pamatprincipi    9
Apakšnodaļa 3.1.  Kvalitātes vadība    9
Apakšnodaļa 3.2.  Kvalitātes nodrošināšana    10
Apakšnodaļa 3.3.  Kvalitātes uzlabošana    11
Apakšnodaļa 3.4.  Kvalitātes pārvaldība (vadīšana)    11
Apakšnodaļa 3.5.  Kvalitātes sistēmas    12
Nodaļa 4.  Kvalitātes nodrošināšanas līdzekļi Latvijā    13
Apakšnodaļa 4.1.  Latvijas Kvalitātes Asociācija    14
Apakšpunkts 4.1.1.  Kvalitātes vadības konference    15
Apakšpunkts 4.1.2.  Latvijas Kvalitātes balva    15
Apakšnodaļa 4.2.  Latvijas Standarts    16
Extract

Definējot terminu kvalitāte, ir jānodala šī vārda sadzīviskā nozīme no termina, ko lieto saistībā ar ražošanu vai pakalpojumu sniegšanu. Ikdienā mēs ļoti bieži lietojam vārdu “kvalitāte”, lai izteiktu subjektīvu viedokli par konkrētu preci vai tās īpašībām. Mēs sakām: “Šī prece nav kvalitatīva!” Vai prece kļūst mazāk kvalitatīva tāpēc, ka mums tā nepatīk, ka mēs neprotam ar to rīkoties, vai arī vienkārši mēs no tās esam gaidījuši vairāk?
Katrs no mums šo jēdzienu izprot savādāk. Kādam kvalitatīvas ir dārgas preces, citam svarīgs ir garantijas laiks, vēl citam nozīmīgs ir dizains, iepakojums vai pārdevēja, kura preci pārdod.
Apkopojot šos dažādos viedokļus, mēs varam teikt, ka kvalitāte ir patērētāja cerību vai vēlmju un ražotāja doto parametru piepildījums konkrētajā precē.
Starptautiskā Standartizācijas Organizācija (ISO) kvalitāti definē šādi: „Objekta vai vienības raksturlielums, kas nosaka tā spēju atbilst noteiktajām un paredzamajām vajadzībām”.1
Katram uzņēmumam patērētāja vēlmes ir svarīgas, gan lai izdzīvotu, gan palielinātu klientu skaitu un pārdošanas apjomu. Katram ražotājam vajadzētu rast atbildes uz vairākiem jautājumiem:
Kas ir mūsu klients un kādas ir viņa prasības?
Kāds ir mūsu produkts?
Vai mūsu produkta īpašības atbilst klienta prasībām?
Kvalitātes uzraudzība un nodrošināšana konkurences apstākļos ir katra uzņēmuma svarīgākais uzdevums. Kvalitātes sistēma un kvalitātes nodrošināšana ir tie instrumenti, kas pēdējā gadsimta laikā ir pierādījuši savas priekšrocības un ietekmējuši gan atsevišķu valstu, gan kontinentu uzplaukumu. Kvalitātes nepieciešamība
Kvalitātes sistēmas pirmsākumi meklējami ražošanā. Kvalitātes sistēmas tika veidotas, lai sasniegtu vēlamo rūpniecības produktu un procesu kvalitāti. Attīstoties jēdzienu – ražotājs/ piegādātājs, produkts un pakalpojums – izpratnei, kvalitātes vadīšanas metodoloģija strauji iesakņojas pakalpojumu servisa jomā, aptverot tirdzniecību, transportu, veselības aprūpi, izglītības un administrācijas struktūras.
Kvalitātes sistēmu standarti un atbilstošā neatkarīgā (trešās personas) sertifikācija iegūst arvien plašāku atzinību pasaulē, lai apmierinātu patērētāju vēlmes un speciālās (direktīvu) prasības, lai uzņēmumā veicinātu kvalitātes paaugstināšanu, kā arī lai spētu ieņemt piemērotu vietu tirgus ekonomikā.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,48 €
Work pack Nr. 1135943
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register