Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
6,49
You save:
0,78 (12%)
Discounted price*:
5,71
Purchase
Add to Wish List
ID number:261331
Author:
Evaluation:
Published: 22.11.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 28 units
References: Used
Time period viewed: 2013.g. - 2014.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Kvalitātes vispārīgs raksturojums   
1.1.  Kvalitātes jēdziens   
1.2.  Kvalitātes standartu izveidošanās vēsture   
  Paškontroles sistēma jeb HACCP   
1.3.  Kvalitātes vadības sistēma un tās līmeņi   
1.4.  Kvalitātes vadības standartu ieviešana mazos un vidējos uzņēmumos   
2.  Uzņēmumu konkurētspējas raksturojums   
2.1.  Konkurences un konkurētspējas raksturojums   
2.2.  Latvijas konkurētspējas raksturojums   
3.  Kvalitātes nozīme uzņēmumu konkurētspējas nodrošināšanā   
3.1.  Pārtikas nozares konkurētspējas ietekmējošo faktoru analīze   
3.2.  ISO un HACCP standartu ietekme uz uzņēmuma konkurētspēju   
3.3.  Dzērienu ražotāju konkurētspējas salīdzinājums Baltijas valstīs, Polijā un Krievijā   
  Secinājumi un priekšlikumi   
  Attēlu rādītājs   
Extract

Secinājumi un priekšlikumi

Darba veikšanas rezultātā tika izdarīti sekojošie secinājumi:

1. Kvalitātes vadību sistēmas ieviešana palīdz samazināt ilgtermiņa izmaksas uzņēmumam, jo nav nepieciešams nekvalitatīvi saražoto preci mainīt pret citu vai veikt bojātās preces remontu, tādejādi samazinot izmaksas, kas nepieciešamas nekvalitatīvo vai mazāk kvalitatīvu preču defektu/ bojājumu novēršanai;
2. Kvalitātes vadības standarti ir vienlīdz svarīgi, kā uzņēmējam, tā arī patērētājam, kas ir gatavs preci iegādāties, jo uzņēmēja interesēs ir celt savas preces vērtību, taču patērētājam par adekvātu cenu iegādāties kvalitatīvu preci;
3. Lai ieviestu kvalitātes vadības standartus ir vajadzīgs ieguldīt naudas līdzekļus, tā kā, 99,5% uzņēmumu Latvijā ir mazo un vidējo uzņēmumu kategorijā, tad ir nepieciešamas naudas rezerves, kuras parasti šiem uzņēmumiem nav, taču ieviešot kvalitātes vadības sistēmas uzņēmumā, uzņēmums iegūst daudz vairāk kā iztērē, jo tiek palielināta uzņēmuma konkurētspēja un tā vērtība;
4. 69 % dzērienu, kas atrodami vietējā tirgū ir vietējo ražotāju, kas norāda, ka Latvijas dzērienu ražotāji ir sasnieguši augstu konkurētspējas līmeni un ir spējīgi konkurēt ar ārvalstu dzērienu ražotājiem, iegūstot lielāku tirgus daļu;
5. Kvalitātes ieviešana ļauj uzņēmumam samazināt nepilnību un kļūdu skaitu gan dokumentācijā, gan norišu organizēšanā, kas nozīmē, ka norises uzņēmumā tiek standartizētas un modernizētas, tiek iegādāta jauna tehnika, kvalificēti darbinieki, sakārtota un standartizēta dokumentācija, viss uzņēmums spēj funkcionēt raitāk un daudz efektīvāk;
6. 68 % patērētāju atzīst produkcijas kvalitāti, kā vienu no svarīgākajiem faktoriem produktu izvēlē, kas norāda uz to, ka pārtikas ražotājiem būtu jāpievērš arvien lielāka uzmanība savas produkcijas kvalitātes uzlabošanai.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,14 €
Work pack Nr. 1368630
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Produkcijas kvalitāte - uzņēmumu konkurētspējas nosacījums”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/261331

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register