Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:796827
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.11.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Teorētiskā daļa    4
1.1.  Kvalitātes izpratne    4
1.1.1.  Kvalitātes jēdziens    4
1.1.2.  Kvalitātes līmeņi    7
1.1.3.  Kvalitāte mārketingā    9
1.2.  Kvalitātes sistēmas    10
1.2.1.  Kvalitātes administrēšanas sistēma    12
1.2.2.  Kvalitātes nodrošināšanas sistēma    13
1.2.3.  TQM - Kvalitātes pilnveidošanas sistēma    14
1.3.  Standarti    16
2.  Praktiskā daļa    20
2.1.  Uzņēmuma “Jelgavas maiznieks” raksturojums    20
2.2.  Produkcijas kvalitātes pilnveidošana    22
2.2.1.  Iepakošanas procesa pilnveidošana    23
2.2.2.  Mārketinga pasākumi    26
  Secinājumi un priekšlikumi    28
  Bibliogrāfiskais saraksts    29
Extract

Kvalitātes jēdziens

Katrs patērētājs pats sev noskaidro un zina, kas viņam ir kvalitāte. Saņemot pakalpojumu un iepērkoties, pircējam jau ir zināms, kādas kvalitātes prasības tas izvirzīs izvēlētajam pakalpojumam un precēm; slēdzot līgumus, klienti un uzņēmumu partneri sagaida noteiktu, precīzu un viennozīmīgu rīcību no līgumslēdzēju otras puses gan līgumu slēgšanas procesā, gan tā izpildes laikā. Tātad kvalitātes statusu lielā mērā nosaka patērētāju un klientu attieksme pret piedāvātajām lietām un darbībām.








lētajam pakalpojumam un precēm,
1.1. att. Kvalitātes raksturojums [7, 7.lpp.]

Kvalitāti labi raksturo arī šādu īpašību apvienojums, kā tas ir parādīts 1.1. attēlā.
Katru lietu un darbību var raksturot ar dažādām tai piemītošām īpašībām, ko var saukt arī par kvalitātes raksturotājiem.
Kvalitāti raksturojošie lielumi ir:
tādi, kurus var izmērīt (mainīgie, piemēram, garums, temperatūra, spiediens);
alternatīvie (apmierina vai neapmierina, piemēram, garšīgs vai negaršīgs). Alternatīvais kvalitātes raksturojums galvenokārt ir patērētāja subjektīvs vērtējums. Tāpēc ražotājs cenšas dažādot viena veida izstrādājumu izskatu (krāsa, forma), kas ir galvenais subjektīvais kvalitātes raksturotājs.
Vienai lietai šādu raksturotāju var būt ļoti daudz, taču parasti maz ir tādu, kas patiesi interesē patērētāju. Tāpēc izpratne par lietas kvalitāti patērētājam veidojas, aplūkojot tikai nedaudzus kvalitātes raksturotājus. Ne vienmēr ir iespējams precīzi noteikt sev vēlamo preces vai pakalpojuma kvalitāti, ņemot vērā tikai dažus kvalitātes raksturotājus, kurus parasti var pamanīt ar “neapbruņotu aci”. Tāpēc, lai patērētāja izvēle būtu droša un nenodarītu kaitējumu pašam patērētājam, videi un sabiedrībai kopumā, valsts var kvalitātei noteikt minimālās prasības, iekļaujot tās likumdošanas aktos. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1165676
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register