Darbā aprakstīta produkta analīze,ņemot par piemēru, Stefānijas Meieres "Krēsla" grāmatu sērijas.
Reklāma ir materiāls, kura pamatmērķis ir pārliecināt vai rosināt cilvēkus patērēt noteiktu produktu, pakalpojumu, popularizēt kādu ideju vai indivīdu. Parasti reklāmas mērķis ir radīt pieprasījumu. Reklāmas pārsvarā atspoguļojas masu mēdijos (televīzijā, laikrakstos, internetā), kā arī publiskās vietās — reklāmu stendos, uz transporta līdzekļiem, veikalu skatlogos .
„Krēslas” grāmatu popularizēšanā daudz iesaistās pati autore un tās izdevniecība.Stefānija Meiere piedalījās dažādās intervijās, kuras var apskatī YouTube.com interneta tīklā, viņa ir intervēta par grāmatu sarunu šovā Elen DeGeneres, kurš ir viens no slavenākajie sarunu šoviem ASV, kā arī bija speciāli grāmatu atvēršanas svētki, kur viņa parakstījās”Krēslas ” grāmatās.