Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:204830
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.11.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 25 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma un produkta īss raksturojums    4
2.  Starptautiskā mārketinga vide    7
3.  Eksporta valsts vides apraksts    12
3.1.  Ģeogrāfiskais faktors    12
3.2.  Ekonomiskais faktors    13
3.3.  Tiesiskais faktors    15
3.4.  Sociālais faktors    16
3.5.  Kultūras faktors    17
4.  Latvijas mārketinga mikro un makrovides analīze    19
  Nobeigums    24
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    26
Extract

Starptautiskajai tirdzniecībai vēsturiski vienmēr ir bijusi izšķiroša nozīme ikvienas valsts izaugsmē, attīstībā un uzplaukumā. To lielā mērā var attiecināt arī uz Latviju starpkaru periodā. Latvijas līdzdalība starptautiskajā ekonomikā starpkaru gados izpaudās galvenokārt ārējā tirdzniecībā (preču eksports un imports), tranzīts, starptautiskie pakalpojumi (piem., kuģnie­cība), kapitāla plūsmas (valsts ārējie aizņēmumi, ārzemju kapitāla ieguldī­jumi Latvijas uzņēmumos un ārzemju kapitāls kredītu veidā), starptautiskie tirdzniecības līgumi, tūrisms u.c. Ne visi Latvijas līdzdalības iespējamie elementi starptautiskajā ekonomikā šajā promocijas darbā tiks apskatīti.
Latvijas Balzāms ir lielākais alkoholisko dzērienu ražotājs Latvijā, kas jau vairāku gadu garumā ir pierādījis savu kvalitāti un līdz ar to gūst arvien lielāku popularitāti patērētāju vidū. Mūsuprāt, tik lielam uzņēmumam nepārprotami ar vietējo tirgu vien ir par maz, līdz ar mēs saskatījām lielas iespējas Latvijas Balzāma produkcijas eksportam, konkrēti uz Itālijas tirgu. Itālijas tirgus ir perspektīvs LB produkcijai gan samērā zemās cenas, gan labās kvalitātes dēļ.
Darba mērķis ir analizēt Latvijas eksporta attīstības gaita, tendences un nākotnes perspektīvas starptautiskajā vidē, par pamatu ņemot Norvēģijas eksporta vides analīzi.

1. Uzņēmuma un produkta īss raksturojums

A/S Latvijas balzama meistarības pirmsākumi meklējami 1900. gadā, kad sāk darboties Rīgas valsts degvīna noliktava Nr. 1.
I pasaules karš spirtoto dzērienu tirdzniecību uz laiku pārtrauca, bet jau Latvijas neatkarības laika sākumā spirta fabrikas darbība tika atjaunota. Tad dienā tika pildītas vidēji 25 000 – 26 000 pudeles alkohola. Pēc Rīgas pilsētas statistikas biroja ziņām Rīgas valsts spirta noliktavā 1924. gadā strādājuši 224 darbinieki.
1940. gadā fabriku nacionalizēja un tai deva Rīgas spirta un degvīna rūpnīcas nosaukumu.
1949. gadā rūpnīca uzsāka arī liķieru ražošanu un to pārdēvēja par Rīgas liķieru -degvīna rūpnīcu. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register