Uzņēmējdarbība ir jebkuras valsts tautsaimniecības pamats. Tās kvalitāte un veiksme nosaka iedzīvotāju dzīves līmeni. Visi uzņēmumi darbojas konkrētos tirgus apstākļos. Tas nozīmē, ka to vadības lēmumu pieņemšana ir atkarīga gan no iekšējās, gan ārējās vides faktoriem, kuru iedarbība ir ļoti dažāda. Lai gan pastāv uzskats, ka daudzi ārējās vides faktori netieši ietekmē uzņēmuma darbību, un ar tiem uzņēmumu mārketings nesaskaras savā kārtējā darbībā, tomēr tie ir jāņem vērā, veicot stratēģisko plānošanu.
Uzņēmuma iekšējās vides izpēte ir tik pat svarīga, kā ārējās vides izpēte. Ražošana, finanses, grāmatvedība ir tikai dažas no vairākām darbībām, kurām ir būtiska loma uzņēmuma attīstībā. Ja kaut viena no tām labi nedarbojas, tad uzņēmumam ir finansiālas grūtības.
Piedāvāt un pārdot pircējiem sava uzņēmuma preces un pakalpojumus ir katras uzņēmējdarbības galvenais uzdevums, taču ir svarīgi zināt, kā pircēji ir apmierināti ar uzņēmumā iegādātajām precēm.
Lauksaimniecībai ir būtiska loma Latvijas iedzīvotāju nodarbinātībā un dzīves apstākļu veidošanā iedzīvotājiem, kuri dzīvo ārpus lielajām pilsētām. Laukos nav cita nodarbinātības veida kā vien lauksaimniecība.
Lauksaimniecība ir viena no svarīgākajām tautsaimniecības nozarēm, jo tā nodrošina cilvēci ar izdzīvošanai nepieciešamāko – pārtiku. No lauksaimniecības atkarīga visas ekonomiskā, un līdz ar to arī politiskā stabilitāte.
Kursa darba tēma ir produktu raksturojums un to konkurētspējas novērtējums uzņēmumā SIA „XXX”. Kursa darbs ir par SIA „XXX” ražoto graudkopības produkciju un tās konkurētspēju. Uzņēmums nodarbojas ar augkopības kultūru audzēšanu, konkrētāk ar graudkopību.
Kursa darba mērķis – veidot un attīstīt iemaņas uzņēmumu mārketinga vides izpētē, ražoto produkciju, kā arī par konkurences iespēju šajā nozarē.…