Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:184895
 
Evaluation:
Published: 26.07.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Kopsavilkums    3
  Ievads    4
  Anotācija    5
1.  Projekta definēšana    6
1.1.  Biznesa idejas apraksts    6
1.2.  Esošās situācijas apraksts    7
1.3.  Iespējamās ar ideju saistītās alternatīvas    7
2.  Tirgus iespēju izpēte    9
2.1.  Konkurences pētījums (piedāvājums)    9
2.2.  Mērķa auditorijas izpēte (pieprasījums)    12
2.3.  Potenciālais produkts    13
2.4.  Atrašanās vietas stratēģiskā nozīme    14
2.5.  Produkta pārdošanas cenu politika    14
2.6.  Atpazīstamības veidošanas stratēģija    15
2.7.  Noslogojuma prognozēšana    17
3.1.  Uzņēmuma vadība    18
4.  Finanšu iesēju izpēte    20
4.1.  Projekta izstrādāšanas iespējas    20
4.2.  Nolietojuma aprēķins    21
4.5.  Kredīta atdošanas grafiks    22
4.6.  Plānotie ieņēmumi    24
4.7.  Algas aprēķins    25
  Izmantotais literatūras saraksts    26
Extract

3. SAIMNIECISKĀS DARBĪBAS IESPĒJU IZPĒTE
Uzņēmums darbojas nozarē ‘’Izmitināšana un ēdināšanas pakalpojumi‘’ (55.2) (skatīts Centrālās Statistikas pārvaldes lapā) . Pēc NACE 2. redakcijas definējuma, šis darbības veids ietver apmešanās vietu nodrošināšanu, parasti uz dienām vai nedēļām, galvenokārt īslaicīgas klientu uzturēšanās mērķiem, atsevišķā telpā, kas ir mēbelēta istaba vai apdzīvojamā platība dzīvošanai, ēšanai un gulēšanai, ar ēdienu gatavošanas aprīkojumu vai pilnīgi aprīkotām virtuvēm. Šajā nozarē 2015.gada beigās Latvijā darbojās 2 993 uzņēmumi – viesu mājas un cita veida īslaicīgas apmešanās mītnes.
Salīdzināt konkurentus Latvijas tirgū ir praktiski neiespējami, tikai izmantojot Lursoft, booking.com un tamlīdzīgus avotus. Izstrādājot šo biznesa plānu, nozares raksturojums un tās analīze veikta uz novērojumiem un secinājumiem, kas radušies strādājot šīs nozares dažādos uzņēmumos gan Rīgā, gan ārpus tās. Nozare ir ļoti plaša, tāpēc, lai to izprastu, svarīgi ir to pārzināt, balstoties uz savu pieredzi.
Uzņēmuma mērķis nav iekarot Latvijas tirgu un paplašināties, radot tajā jaunus viesu namus. Dibinātāji to ir radījuši sev par prieku, lai justos neatkarīgāki.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register