Research Papers
Business and Law
Economics
Projekts par populārāko komunikācijas kanālu izvēli, lai ...-
Projekts par populārāko komunikācijas kanālu izvēli, lai piesaistītu topošos uzņēmējdarbības studentus 2014.gadā
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 2 | |
1. | Situācijas apraksts | 4 |
2. | Projekta identifikācijas posms | 6 |
2.1. | Līdzdalības analīze | 6 |
2.2. | Alternatīvas projekta mērķa sasniegšanai | 6 |
2.3. | Projektu riski | 8 |
2.4. | Loģiskās shēmas matrica | 9 |
3.1. | Projekta uzdevumu plānošana | 10 |
3.2. | Projekta personāla plānošana | 10 |
3.3. | Projekta darba struktūra | 12 |
3.3. | Projekta kvalitātes plānošana | 12 |
3.4. | Projekta laika grafiks | 13 |
3.5. | Projektam nepieciešamo līdzekļu plānošana | 14 |
4. | Projekta realizēšanas posms | 15 |
4.1. | Robežstabu tabula | 15 |
4.3. | Anketēšanas rezultāti un secinājumi | 16 |
4.3.1. | Studentu aptaujas rezultāti | 16 |
4.3.2. | Skolēnu aptaujas rezultāti | 20 |
4.4. | Secinājumi | 23 |
4.5. | Projekta beigu ziņojums/kopsavilkums | 24 |
4.4. Secinājumi
Šī projekta realizēšanas laikā tika aptaujāti 59 1. kursa studenti, kuri mācās RTU Uzņēmējdarbību un vadīšanu, kā arī 16 vidusskolēni, kuri mācās Rīgas 29. vidusskolā. Aptaujas rezultātā tika iegūtas visdažādākās atbildes ar studentu un skolēnu viedokļiem.
Apkopojot anketu rezultātus, var secināt, ka:
• Vispopulārākais komunikācijas kanāls studentu vidū ir internets. Internetu studenti izmanto, lai meklētu visu nepieciešamo informāciju par augstskolām un studiju programmām.
• Lielākā daļa respondentu apgalvo, ka visu nepieciešamo informāciju par „Uzņēmējdarbības un vadīšanas” programmu internetā var atrast. Tomēr daļa studentu atzīst, ka pilnīgai informācijai vēl nepieciešams izvietot sesijas, nodarbību grafikus.
• Faktors, kas visbūtiskāk ietekmēja studentu izvēli studēt „Uzņēmējdarbības un vadīšanas” programmā, ir ieinteresētība ekonomikas jomā. Otrs nozīmīgākais faktors ir budžeta vietu skaits bija, kā arī vecāku un draugu rekomendācijas;
• Pēc studentu domām, lai popularizētu šo studiju programmu skolnieku vidū, jāsūta RTU pārstāvji uz vidusskolām, jāpalielina informācijas apjoms internetā.
• Lai piesaistītu topošos studentus 2014.gadā ir jāizceļ, kādi būs ieguvumi pabeidzot šo programmu un kur būs iespējas strādāt.
• Arī skolēni uzskata, ka internets ir populārākais komunikācijas kanāls, kur atrast nepieciešamo informāciju studiju izvēlei un tāpat kā studenti domā, ka vajadzētu sūtīt RTU pārstāvjus uz Latvijas vidusskolām. Kā arī lai rezultāti būtu efektīvi, jāizvieto reklāma sabiedriskajā transportā.
• Apkopojot skolnieku anketu rezultātus, darba autores secina, ka lai palielinātu studentu skaitu uzņēmējdarbības programmā 2014.gadā, ir jāpalielina budžeta vietu skaits.
• Skolēni noteica efektīvākos komunikāciju kanālus topošo student piesaistīšanai un tie ir – internets, Izstāde “Skola 2014”, kā arī atvērto durvju dienas.
Lai palielinātu „Uzņēmējdarbības un vadīšanas” studentu skaitu 2014. gadā, RTU nepieciešams izvietot pastiprinātu reklāmu internetā, uzsverot programmas prestižumu, budžeta vietu skaitu un ieguvumus, ko studenti iegūs, pabeidzot šo studiju programmu. Kā arī, lai pastiprinātu reklāmas efektivitāti, sūtīt RTU pārstāvjus uz Latvijas vidusskolām, lai prezentētu RTU kā labāko augstskolu, kur iegūt izglītību un uzsvērt programmu, skolas un izglītības priekšrocības.
Projekta veidotāji ieteiktu RTU pārstāvjiem ņemt vērā aptaujas rezultātā iegūto informāciju un izmantot to, ja ir nepieciešamība paaugstināt topošo Uzņēmējdarbības un vadīšanas programmas studentu skaitu.
…
Mūsdienās ir vairāki komunikācijas kanāli, kas piesaista topošos uzņēmējdarbības studentus, tādi kā internets, atvērto durvju dienas, reklāma radio vai televīzijā un citi. Ikviena augstskolas mērķis ir piesaistīt pēc iespējas vairāk studentu, tādēļ nepieciešams izvēlēties visefektīvākos komunikācijas kanālus, kas nodrošinātu maksimālu studentu piesaisti. Lai to panāktu jānovērtē kā un kur vislabāk uzrunātu topošos studentus. Šī projekta mērķis ir veikt aptauju, lai noskaidrotu, kādi komunikācijas kanāli piesaista topošos uzņēmējdarbības studentus.
- Bibliotēku iekšējās komunikācijas
- Komunikācijas process pašvaldības iestādē "Jelgavas Izglītības pārvalde"
- Projekts par populārāko komunikācijas kanālu izvēli, lai piesaistītu topošos uzņēmējdarbības studentus 2014.gadā
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Bibliotēku iekšējās komunikācijas
Research Papers for university8
-
Bibliotēku iekšējās komunikācijas
Research Papers for university7
-
Komunikācijas efektivitātes paaugstināšana, vadības stili un to analīze uzņēmumā SIA "Felarm"
Research Papers for university29
-
Komunikācijas organizācijā
Research Papers for university21
-
Komunikācijas nozīme menedžmentā un veidi organizācijās
Research Papers for university6