Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:974424
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.09.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Extract

Ņūsoms (Newsom) un Skots (Scott) uzskata, ka sabiedriskajās attiecībās ļoti rūpīgi jāizturas pret jebkuras publikas vai mērķauditoriju definēšanu attiecībā pret projektu vai kampaņu, kā arī pret jebkāda veida auditorijas noteikšanu, kas var būt ietekmētas.
Pirms kampaņas plānošanas, preces vai produkta reklamēšanas vai arī pirms uzstāšanās, sabiedrisko attiecību speciālistam ir jāapdomā, kādai auditorijai tas būs domāts. Loģisks pamats precīzam mērķauditorijas aprakstam nepieciešams, jo:
ekonomiskie un darba resursi var tikt iztērēti daudz efektīvāk, ja tie tiek iztērēti arī papildu centieniem noteikt auditorijas locekļu izteiktākās īpašības, kas var ietekmēt labvēlīgu reakciju uz vēstījumu.
nekārotas un netīšas publikas arī var būt ieinteresētas vēstījumā, kas domāts mērķauditorijai. Šīs publikas var ietekmēt komunikācijas kampaņas efektivitāti, ja mērķauditorijas analīze un izlase nav veikta pietiekami rūpīgi.
precīza, visaptveroša auditorijas analīze palīdz noteikt viedokļa līderus, kas var būt kā līdzekļi pārliecinošā sabiedrisko attiecību kampaņā.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,98 €
Work pack Nr. 1191133
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register