Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:361982
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.12.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 22 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
1.  Pusaudža emocionālās sfēras īpatnības   
1.1.  Agrīns pusaudžu vecums   
1.1.1.  „Pusaudža emocionalitātes komplekss”   
1.1.2.  Sociālo emociju attīstība   
1.2.  Vēlīns pusaudžu vecums   
1.2.1.  Emocionālās īpatnības vēlīna pusaudža vecuma draudzībā un mīlestībā   
1.2.2.  Vientulības pārdzīvojums   
2.  Pusaudža agresija   
2.1.  Agresijas jēdziens un veidi   
2.2.  Agresija un socializācija   
2.2.1.  Ģimenes loma agresīvas uzvedības veicināšanā   
2.2.2.  Sodi un agresija   
2.2.3.  Piesaistes pakāpes ietekme uz agresijas veidošanos   
2.3.  Pusaudžu agresijas īpatnības   
2.3.1.  Agresija un raksturs   
2.3.2.  Dzimumatšķirības pusaudžu agresijas attīstībā   
2.3.3.  Dažādu agresiju formu attīstība pusaudža vecumā   
2.3.4.  Pusaudža pašvērtējums un agresija   
2.3.5.  Autoagresīva pusaudža uzvedība   
  Nobeigums   
Extract

Nobeigums
Pusaudža vecumposms iezīmējas ar krasām pārmaiņām ne tikai fizioloģiskajā plānā, bet arī psiholoģiskajā un sociālajā plāksnē. Tas rada pusaudzim trauksmi, stresu, neizpratni par sevi, savu rīcību un uzvedību. Ne jau katrs pusaudzis grib izturēties rupji vai nesavaldīgi, bet viņam liekas, ka apkārtējie ar savu “apnicīgo audzināšanu” un nevajadzīgajām runām pusaudzi uz to izprovocē.
Pusaudža agresivitātei ne vienmēr ir apzināts raksturs, tā bieži vien notiek neapzināti, kad pusaudzis, nezinot kā rīkoties šajā vai citā situācijā, labāk izvēlas būt rupjš, nepieklājīgs un aizskarošs, jo zem agresijas ir daudz vieglāk paslēpt savu nezināšanu un nevarēšanu.
Strādājot pie šī uzdevuma, guvu apstiprinājumu tam, ka pusaudžu galvenā vajadzība ir pašapliecināties, ko viņi vislabāk var izdarīt orientējoties uz saskarsmi ar vienaudžiem. Vienaudžu grupa kļūst par pusaudža personības attīstības, mācību darbības, pašvērtējuma korekcijas galveno avotu. Savukārt saskarsmē ar pieaugušajiem pusaudži vēlas, lai viņi izturas “ kā līdzīgi ar līdzīgiem”.
Mans kursa darbs sastāv no divām nodaļām, kur esmu balstījusies uz dažādu autoru viedokļiem (A.Bandura. D.Ričarsone, A.Ādlers u.c.). Tomēr literatūras avotu par pusaudžu agresiju un emocionālās sfēras īpatnībām ir krietni vairāk, nekā man ir izdevies izklāstīt šī kursa darba ietvaros. Jāturpina lasīt teoriju un nākamgad šo materiālu jānostiprina ar praktisko daļu (pētījumu).

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1235765
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register