Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:978915
 
Author:
Evaluation:
Published: 05.09.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Reklāmu nozīme radiostacijās mūsdienās ir ļoti liela, tāpat kā arī reklāmdevēju ietekme uz to. Īpaši komerciālās radiostacijas izjūt šo atkarību – to peļņas līmenis un materiālais nodrošinājums ir tieši atkarīgs no reklāmām. Tāpēc mūsdienās radio staciju pārraides ietver tik daudz reklāmu – ar mērķi gūt peļņu. Taču arī reklāmdevēji ir ieinteresēti reklāmu izvietošanā radio stacijās. Radio tomēr ir ļoti izplatīts medijs un sasniedz lielu auditoriju.
Radio kopš tā pirmssākumiem ir ļoti mainījies, tas vairs necenšas sasniegt visu lielu auditoriju, bet tā programmas tiek viedotas tā, lai tās būtu interesantas šaurai interešu grupai. Tas un vēl citi faktori jāņem vērā, lai viedotu un ievietotu reklāmu radio.

RADIO SPECIFIKA

Radio ir elektronisks medijs, tāpēc tajā pārraidāmo informāciju ir nepieciešams kodēt. Medijos, arī radio, pastāv dažāda veida kodi:
sociālie kodi – tie liecina par cilvēku īpašībām. Radio tie varētu būt runas veids, izloksne vai izteiksme. Ar šo kodu palīdzību var spriest par personas sociālo klasi. Piemēram, ja reklāmas tekstā tiek lietots žargons, tā, visticamāk, tiek mērķēta jauniešu auditorijai.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register