Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:689718
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.05.2023.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

PILNĪGĀS KONKURENCES JĒDZIENS

Mikroekonomikā ir pieņemts nošķirt četrus tirgus modeļus (tos dēvē arī par konkurences modeļiem vai tirgus struktūrām):

1) Pilnīgā konkurence;
2) Monopolistiskā konkurence;
3) Oligopols;
4) Pilnīgais jeb tīrais monopols.

Šajā kursā mēs secīgi apskatīsim visus šos modeļus, taču sāksim ar vienkāršāko no tiem – ar tā saucamo pilnīgo konkurenci. Pārējie trīs modeļi, kuri neatbilst pilnīgās konkurences jēdzienam, tiek apvienoti nepilnīgajā konkurencē.

Pilnīgās konkurences tirgus ir absolūti brīvs tirgus. Tajā ir ļoti daudz pircēju un pārdevēju, un no viena paša dalībnieka šajā plašajā tirgū nekas nav atkarīgs. Lai sīkāk analizētu pilnīgās konkurences modeli, ir jāvienojas par šādām šī tirgus pazīmēm:…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register