Research Papers
Business and Law
Marketing, Advertising
Ražošanas sortimenta organizēšanas politika uzņēmumā "Put...-
Ražošanas sortimenta organizēšanas politika uzņēmumā "Putnu fabrika Ķekava"
Research Papers35 Marketing, Advertising, Business, Management
Nr. | Chapter | Page. |
IEVADS | 3 | |
1. | ANALĪZES DAĻA | 5 |
1.1 | Preču un pakalpojumu raksturojums pa sortimentu grupām | 5 |
1.1.1. | Preču sortiments pēc tā raksturlielumiem | 6 |
1.1.1.1. | Sortimenta paplašinājums | 8 |
1.1.1.2. | Preču sorimenta piesātinājums | 9 |
1.1.1.3. | Preču harmoniskums | 9 |
1.1.2. | Preču kvalitāte | 10 |
1.1.2.1. | Standarti un to nozīme kvalitātes nodrošināšanā | 11 |
1.1.2.2. | Preču kvalitātes kontrole, tās veidi un līdzekļi | 12 |
1.1.2.3. | Preču kvalitātes kontroles metodes | 13 |
1.2. | Preču sortimenta plānošanas metodes | 14 |
1.2.1. | Preces dzīves cikla stratēģija | 14 |
1.2.2. | Noieta prognozēšana | 18 |
1.2.3. | Sortimenta regulēšanas būtība | 18 |
1.2.4. | Efektīva sortimenta noteikšana | 19 |
2. | PRAKTISKĀ DAĻA | 21 |
2.1. | A/S „Putnu fabrika Ķekava” darbības analīze | 21 |
2.1.1. | A/S „Putnu fabrika Ķekava” sortimenta politika | 23 |
2.1.2. | A/S „Putnu fabrika Ķekava” produkcijas kvalitātes rādītāji | 24 |
2.1.3. | Uzņēmuma pārdošanas un realizācijas politika | 26 |
2.1.4. | Produkcijas pārdošanas plānošana | 28 |
2.2. | Patērētāju aptaujas un vidokļu apkopošana par patērētāju uzticību A/S „Putnu fabrika Ķekava” vistas gaļas izstrādājumiem | 30 |
2.3. | Reklāmas kampaņas plānošana un izstrāde uzņēmumā | 34 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI | 38 | |
BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS | 39 |
Brīvā tirgus apstākļos gandrīz visas tirgus nišas ir pārpildītas, tādēļ uzņēmuma vadītājam grūti cīnīties ar spēcīgo konkurenci. Analizējot uzņēmumu konkurētspēju, speciālisti ir nonākuši pie slēdziena, ka cenai līdzvērtīgs tirdzniecības rādītājs ir atbilstoša sortimenta izvēle.
Preču sortimentam obligāti ir jāatbilst sava mērķa tirgus patērētāju vēlmēm, jo tieši sortiments kļūst par vienu no galvenajiem faktoriem konkurences cīņā starp analogiem uzņēmumiem.
Esošie un potenciālie klienti, apmeklējot tirdzniecības vietas, pievērš uzmanību ne tikai sev interesējošai, vajadzīgai, un pierastai precei, bet arī ievēro jaunas, neredzētas citu sortimenta grupu preces. Šī iemesla dēļ, liela nozīme ir sortimenta izkārtojumam tirdzniecības vietās un atbilstība izmantošanas mērķim. Tirdzniecībā nepieredzējušam cilvēkam pārdošanas sortimenta izveidošana nešķiet sarežģīta, tomēr ierobežotu finansiālu līdzekļu un platības dēļ ražotājam ir jāizlemj par labu vairāk nepieciešamāko preču atrašanos viņa tirdzniecības vietā.
Kursa darbā tiks izpētītas preču sortimenta grupas, sortimenta plānošanas metodes, noieta prognozes un sortimenta regulēšanas procesa būtība.
Darbā tiks apskatīta sortimenta politika pārdošanas vadīšanā, kur tiks novērtēti preču sortimenta plānošanas kritēriji (preču dzīves cikla iespējamās fāzes, preču kvalitātes faktori un prasības).
Tiks analizēta AS „Putnu fabrika Ķekava” darbības analīze, kura pārdod plaša patēriņa pārtikas preces, kuras nevar iedalīt atbilstoši sezonas ietekmei, taču tā nodrošina saviem klientiem iespēju iegādāties sezonas raksturojošas aktuālākās preces, kas nodrošina nepārtrauktu tirdzniecību un efektīvu naudas apriti. Kursa darbā tiks analizēta sortimentu grupu plānošana uzņēmumā „Putnu fabrika Ķekava”, kā arī tiks novērtēta uzņēmuma spēja realizēt veiksmīgu pārdošanas politiku. Tiks veikta respondentu aptauja, kas palīdzēs noskaidrot, vai uzņēmums ir spējīgs apmierināt klientu vēlmes, vai nav nepieciešams veikt kādas izmaiņas sortimenta plānošanā.…
Kursa darbā tika izpētītas preču sortimenta grupas, sortimenta plānošanas metodes, noieta prognozes un sortimenta regulēšanas procesa būtība. Darbā tika apskatīta sortimenta politika pārdošanas vadīšanā, kur tika novērtēti preču sortimenta plānošanas kritēriji (preču dzīves cikla iespējamās fāzes, preču kvalitātes faktori un prasības).
Pielikumu nav.
- Mēbeļu plātņu ražošanas uzņēmums
-
Ražošanas sortimenta organizēšanas politika uzņēmumā "Putnu fabrika Ķekava"
Research Papers35 Marketing, Advertising, Business, Management
- ZS ražošanas attīstība (linu audzēšana)
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Ražošanas uzņēmuma sortimenta paplašināšanas lietderība
Research Papers for university18
-
Ražošanas uzņēmuma struktūras pilnveidošana
Research Papers for university24
-
Ražošanas jauda IU "Kora - Koks"
Research Papers for university23
-
Uzņēmuma produktu sortimenta novērtējums un tā (sortimenta) izmaiņu lietderība
Research Papers for university25
-
Ražošanas procesa organizācija un galveno principu organizēšana uzņēmumā
Research Papers for university22