Research Papers
Business and Law
Economics
Ražošanas un pakalpojumu uzņēmuma "Jauda" servisa organiz...-
Ražošanas un pakalpojumu uzņēmuma "Jauda" servisa organizēšana
2011 - 2015 years
Nr. | Chapter | Page. |
IEVADS | 3 | |
1. | ANALĪTISKĀ DAĻA | 5 |
1.1. | Servisa pakalpojumu raksturojums | 5 |
1.2. | Servisa veidi | 8 |
1.3. | Servisa pakalpojumu dzīves cikls | 11 |
1.4. | Galvenās servisa sistēmas organizēšanas formas uzņēmumā | 15 |
2. | PRAKTISKĀ APRĒĶINU DAĻA | 18 |
2.1. | A/S Energofirma JAUDA raksturojums | 18 |
2.1.1. | Uzņēmuma ražotā produkcija | 18 |
2.1.2. | Uzņēmuma pakalpojumi | 19 |
2.1.3. | EF JAUDA vairumtirdzniecība, sadarbības partneri un klienti | 20 |
2.1.4. | A/S EF JAUDA lielākie projekti | 20 |
2.1.5. | A/S EF JAUDA darbības rezultāti 2007.-2011.gads | 21 |
2.2. | Servisa sistēmas organizēšana uzņēmumā | 24 |
2.2.1. | Servisa veida izvēles pamatojums | 24 |
2.2.2. | Uzņēmuma servisa pakalpojumu dzīves cikla etapa identificēšana | 25 |
2.2.3. | Servisa pakalpojumu sniedzēja izvēle | 25 |
2.2.4. | Servisa sistēmas organizēšanas projektu novērtēšanas nosacījumi | 26 |
2.2.4.1. | Klientu apkalpošanas sistēmas izveide Rīgā | 27 |
2.2.4.2. | Klientu apkalpošanas sistēmas izveide filiālēs | 29 |
2.2.5. | Projektu novērtēšana | 31 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI | 32 | |
IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS | 34 | |
PIELIKUMS | 36 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Secinājumi
1. Pēdējos gados serviss ir kļuvis par vienu no galvenajiem nosacījumiem, kas ietekmē produkta iegādi, sakarā ar to, ka patērētāji ir kļuvuši zinošāki un, pirms veikt pirkumu, izvērtē, vai kāda konkrēta pakalpojuma/preces vērtībā tiek iekļauta arī „papildvērtība” papildpakalpojumu veidā.
2. Mūsdienās pastāv liela plaisa starp klientu un uzņēmuma skatījumu par servisa pakalpojumu kvalitāti un nepieciešamību. Ja vairākums uzņēmumu joprojām uzskata, ka serviss ir lieki tēriņi, tad vairākums patērētāju novērtē papildpakalpojumus kā neatņemamo preces/pakalpojuma daļu, un, ja uzņēmums nav spējīgs to nodrošināt, ir gatavi meklēt citu preces/pakalpojuma sniedzēju; citiem vārdiem, papildpakalpojumi ir kļuvuši par daļu no katra konkrēta uzņēmuma konkurētspējas, no kuras ir atkarīgi uzņēmuma ieņēmumi un attīstība nākotnē.
3. Atkarībā no uzņēmuma veida (ražošanas un/vai pakalpojumu uzņēmums) un laika perioda, kad tiek sniegti servisa pakalpojumi, izšķir vairākus servisa veidu iedalījumus. Pirms pieņemt lēmumu par kāda konkrēta servisa veida ieviešanu uzņēmuma darbībā, ir svarīgi izpētīt tam raksturīgas iezīmes un to ietekmējošos faktorus.
4. Vairākums mūsdienu uzņēmēju joprojām nesaprot, ka servisa pakalpojumu dzīves cikls un PDC nesakrīt, kā arī, lai efektīvi vadītu servisa pakalpojumus nedrīkst izmantot neadaptētas servisa pakalpojumiem PDC vadīšanas metodes, jo, tajā laikā, kad prece atrodas brieduma stadijā, servisa pakalpojuma cikls tikai uzņem apgriezienus. Uzņēmums saņem vairāk nekā 70% ieņēmumu no servisa pakalpojumu pārdošanas tad, kad ieņēmumi no iekārtas pārdošanas samazinās ļoti strauji (prece atrodas lejupslīdes fāzē).
5. Atkarībā no uzņēmuma izmēra, stratēģijas un nozares, kurā tas darbojas, tam ir jāizvēlas piemērotāka servisa organizēšanas sistēma tā, lai pēc noteikta laika posma, šī sistēma kļūtu par vienu no galvenajiem uzņēmuma ieņēmumu posteņiem.
Priekšlikumi
1. Sakarā ar to, ka uzņēmuma JAUDA servisa pakalpojumu dzīves cikls atrodas brieduma etapā, vislietderīgāk būtu pievērst uzmanību un attīstīt ar pamatdarbības tehnoloģisko pusi nesaistītos servisa pakalpojumus, jo tās var pavērt uzņēmumam jaunas (neraksturīgas) iespējas pelnīt.
2. Īstenojot tiešsaistes klientu apkalpošanas sistēmas projektu, uzņēmums spēs labāk nodrošināt savu klientu vēlmes, sakarā ar to, ka, pirmkārt, modernizēs šo sistēmu, ļaujot patērētājiem iegūt nepieciešamo informāciju online režīmā, otrkārt, veicinās atgriezenisko saiti komunikācijā ar klientiem, tādējādi padarot to ātrāku, efektīvāku un kvalitatīvāku. Citiem vārdiem, īstenojot projektu, uzņēmums sekmēs pircēju vēlmju apmierināšanu sakarā ar to, ka nodrošinās patērētājus ar mūsdienās svarīgāko resursu – informāciju.
…
- Pakalpojumu uzņēmumu organizēšana
- Ražošanas jauda IU "Kora - Koks"
- Ražošanas un pakalpojumu uzņēmuma "Jauda" servisa organizēšana
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Ražošanas jauda IU "Kora - Koks"
Research Papers for university23
-
Pakalpojumu uzņēmumu organizēšana
Research Papers for university20
Evaluated! -
Resursu organizēšana ražošanas un/vai pakalpojumu uzņēmumā
Research Papers for university20
-
Darbaspēks un tā loma pakalpojumu uzņēmumā
Research Papers for university32
-
Ražošana un ražošanas izmaksas uzņēmumā
Research Papers for university7