Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:778628
 
Evaluation:
Published: 29.12.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  ANALĪTISKĀ DAĻA    5
1.1.  Servisa pakalpojumu raksturojums    5
1.2.  Servisa veidi    8
1.3.  Servisa pakalpojumu dzīves cikls    11
1.4.  Galvenās servisa sistēmas organizēšanas formas uzņēmumā    15
2.  PRAKTISKĀ APRĒĶINU DAĻA    18
2.1.  A/S Energofirma JAUDA raksturojums    18
2.1.1.  Uzņēmuma ražotā produkcija    18
2.1.2.  Uzņēmuma pakalpojumi    19
2.1.3.  EF JAUDA vairumtirdzniecība, sadarbības partneri un klienti    20
2.1.4.  A/S EF JAUDA lielākie projekti    20
2.1.5.  A/S EF JAUDA darbības rezultāti 2007.-2011.gads    21
2.2.  Servisa sistēmas organizēšana uzņēmumā    24
2.2.1.  Servisa veida izvēles pamatojums    24
2.2.2.  Uzņēmuma servisa pakalpojumu dzīves cikla etapa identificēšana    25
2.2.3.  Servisa pakalpojumu sniedzēja izvēle    25
2.2.4.  Servisa sistēmas organizēšanas projektu novērtēšanas nosacījumi    26
2.2.4.1.  Klientu apkalpošanas sistēmas izveide Rīgā    27
2.2.4.2.  Klientu apkalpošanas sistēmas izveide filiālēs    29
2.2.5.  Projektu novērtēšana    31
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    32
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    34
  PIELIKUMS    36
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Secinājumi
1. Pēdējos gados serviss ir kļuvis par vienu no galvenajiem nosacījumiem, kas ietekmē produkta iegādi, sakarā ar to, ka patērētāji ir kļuvuši zinošāki un, pirms veikt pirkumu, izvērtē, vai kāda konkrēta pakalpojuma/preces vērtībā tiek iekļauta arī „papildvērtība” papildpakalpojumu veidā.
2. Mūsdienās pastāv liela plaisa starp klientu un uzņēmuma skatījumu par servisa pakalpojumu kvalitāti un nepieciešamību. Ja vairākums uzņēmumu joprojām uzskata, ka serviss ir lieki tēriņi, tad vairākums patērētāju novērtē papildpakalpojumus kā neatņemamo preces/pakalpojuma daļu, un, ja uzņēmums nav spējīgs to nodrošināt, ir gatavi meklēt citu preces/pakalpojuma sniedzēju; citiem vārdiem, papildpakalpojumi ir kļuvuši par daļu no katra konkrēta uzņēmuma konkurētspējas, no kuras ir atkarīgi uzņēmuma ieņēmumi un attīstība nākotnē.
3. Atkarībā no uzņēmuma veida (ražošanas un/vai pakalpojumu uzņēmums) un laika perioda, kad tiek sniegti servisa pakalpojumi, izšķir vairākus servisa veidu iedalījumus. Pirms pieņemt lēmumu par kāda konkrēta servisa veida ieviešanu uzņēmuma darbībā, ir svarīgi izpētīt tam raksturīgas iezīmes un to ietekmējošos faktorus.
4. Vairākums mūsdienu uzņēmēju joprojām nesaprot, ka servisa pakalpojumu dzīves cikls un PDC nesakrīt, kā arī, lai efektīvi vadītu servisa pakalpojumus nedrīkst izmantot neadaptētas servisa pakalpojumiem PDC vadīšanas metodes, jo, tajā laikā, kad prece atrodas brieduma stadijā, servisa pakalpojuma cikls tikai uzņem apgriezienus. Uzņēmums saņem vairāk nekā 70% ieņēmumu no servisa pakalpojumu pārdošanas tad, kad ieņēmumi no iekārtas pārdošanas samazinās ļoti strauji (prece atrodas lejupslīdes fāzē).
5. Atkarībā no uzņēmuma izmēra, stratēģijas un nozares, kurā tas darbojas, tam ir jāizvēlas piemērotāka servisa organizēšanas sistēma tā, lai pēc noteikta laika posma, šī sistēma kļūtu par vienu no galvenajiem uzņēmuma ieņēmumu posteņiem.

Priekšlikumi
1. Sakarā ar to, ka uzņēmuma JAUDA servisa pakalpojumu dzīves cikls atrodas brieduma etapā, vislietderīgāk būtu pievērst uzmanību un attīstīt ar pamatdarbības tehnoloģisko pusi nesaistītos servisa pakalpojumus, jo tās var pavērt uzņēmumam jaunas (neraksturīgas) iespējas pelnīt.
2. Īstenojot tiešsaistes klientu apkalpošanas sistēmas projektu, uzņēmums spēs labāk nodrošināt savu klientu vēlmes, sakarā ar to, ka, pirmkārt, modernizēs šo sistēmu, ļaujot patērētājiem iegūt nepieciešamo informāciju online režīmā, otrkārt, veicinās atgriezenisko saiti komunikācijā ar klientiem, tādējādi padarot to ātrāku, efektīvāku un kvalitatīvāku. Citiem vārdiem, īstenojot projektu, uzņēmums sekmēs pircēju vēlmju apmierināšanu sakarā ar to, ka nodrošinās patērētājus ar mūsdienās svarīgāko resursu – informāciju.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1327935
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register