Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:676164
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.10.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Integrētās mārketinga komunikācijas teorētiskais (nostādņu) apraksts    3
1.1  Integrētās mārketinga komunikācijas elementi    3
1.1.1  Tiešais mārketings    4
1.1.2  Pārdošanas veicināšana    4
1.1.3  Sabiedriskās attiecības    5
1.1.4  Reklāma    5
1.1.4.1  Reklāmas uzdevums un mērķis    7
1.1.4.2  Reklāmas veidi    7
2.  Integrētā mārketinga komunikācija uzņēmumā „Jet Cafe”    11
2.1  SIA „Jet Cafe” raksturojums    11
2.1.1  „Jet Cafe” organizatoriskā struktūra    11
2.2  Integrētā mārketinga komunikācija uzņēmuma „Jet Cafe” darbībā    14
2.3  Integrētās mārketinga komunikācijas vadīšana    15
2.4  Reklāma kā IMK elements uzņēmumā „Jet Cafe”    16
2.5  Sabiedriskās attiecības kā IMK elements uzņēmumā SIA „Jet Cafe”    16
3.  Pētījumā iegūtie dati, to analīze    18
3.1  Aptauja    18
3.2  Intervija    22
  Secinājumi    24
  Priekšlikumi    25
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    27
  Pielikumi    28
Extract

Mārketinga un produktu noieta veicināšanas pasākumu rezultāti lielā mērā ir atkarīgi no mērķtiecīgi un pareizi veidotas komunikācijas sistēmas. Uzņēmuma darbības efektivitāte lielā mērā ir atkarīga no tā, cik veiksmīgi darbojas mārketinga komunikāciju komplekss [1., 172. lpp.]. Mārketinga komunikācijas kompleksā ietilpst: produkts (product), cena (price), vieta (place), virzīšana (promotion). Virzīšanas jeb veicināšanas procesā izmanto mārketinga kompleksu (promotion mix), kurā ietilpst: reklāma (advertising), personālā pārdošana (personal, face – to – face, selling), sabiedriskās attiecības (public relation, PR), pārdošanas stimulēšana, veicināšana (sales promotion). Mārketinga sistēmas komunikatīvie līdzekļi ir reklāma, sabiedriskās attiecības, preču pārdošanas veicināšana un tiešā pārdošana. Lai uzņēmums spētu veiksmīgi pildīt savus uzdevumus un sasniegt vēlamos mērķus, svarīgi ir izmantot visas integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļas (reklāma, pārdošanas veicināšana, personiskā pārdošana, tiešais mārketings, sabiedriskās attiecības), jo atsevišķi neviens no šiem mārketinga komunikācijas sistēmas līdzekļiem „nedarbojas”, to pierāda arī Amerikas Reklāmas aģentūras asociācijas definīcija: integrētā mārketinga komunikācija ir mārketinga komunikācijas plānošanas koncepcija, kas atzīst, ka ir nepieciešams visaptverošs plāns, kurā ietvertas dažādu komunikāciju disciplīnas (piemēram, reklāma, tieša reakcija (direct response), pārdošanas veicināšana un sabiedriskās attiecības), kas apvienotas, lai nodrošinātu precizitāti, pastāvību un maksimālu komunikāciju ietekmi, integrējot atsevišķus vēstījumus [6., 578. lpp.].
Mārketinga komunikācija kļūst arvien integrētāka. Lai sasniegtu maksimālāku efektu no ierobežota preces virzīšanas budžeta, ir svarīgi izprast šo procesu pilnībā [7.,696.lpp.]. Tas ir iespējams tikai tad, ja mārketinga komunikācija ir redzama kā integrēts process.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1308056
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register