Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:915820
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.05.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    1
1.  Reklāmas sastāvdaļas    1
1.1.  Reklāmas informācija (šaurā nozīmē)    1
1.2.  Argumentācija    3
1.3.  Teksts    3
1.4.  Krāsas un burti    4
1.5.  Ilustrācijas    5
1.6.  Konstantie elementi    6
2.  Reklamēšanas procesa nosacījumi    7
2.1.  Reklāmas izmēri    7
2.2.  Reklāmas fons    8
2.3.  Reklamēšanas teritoriāli ekonomiskais mērogs un laiks    8
3.  Reklāmas mērķi    9
3.1.  Ceļš līdz uzticīgam patērētājam    10
3.2.  Mērķauditorija    10
4.  Mārketinga 4”P”    12
5.  Integrētās mārketinga komunikācijas    13
5.1.  Īslaicīgas – preces pārdošanas stimulēšana    14
5.2.  Tiešais mārketings    14
6.  Reklāmas izplatīšanas līdzekļi    15
  Nobeigums. Secinājumi    15
  Literatūras saraksts    17
  Pielikumi    18
Extract

Veidojot šo referātu, vēlējos atlasīt būtiskāko par reklāmu. Iedomājos, ka pati esmu uzņēmējs, kurš nopietni ķēries klāt sava produkta virzīšanai tirgū un vēlas to pēc iespējas efektīvāk arī izreklamēt. Man likās svarīgi savā darbā iekļaut- kādas ir reklāmas sastāvdaļas, kādi reklamēšanas procesa nosacījumi, mērķis.
Par cik reklāma ir viena no mārketinga sastāvdaļām, iekļāvu arī īsu aprakstu par mārketinga “4 P” - tie ir četri angļu vārdi, kas sākas ar burtu “P” – product (produkts), price (cena), place (vieta), promotion (virzīšana). Mani pārliecināja arī G. Stražnova papildinājums šai amerikāņu formulai, kurai viņš vēl pievieno “5P” – personālu un kā sesto – laiku.
Tāpat, runājot par reklāmu, neiztikt arī bez IMG – integrētām mārketinga komunikācijām.
Beigās, pavisam īsi, par reklāmas izplatīšanas līdzekļiem, kādi tad tie ir un pielikumā to salīdzinošs raksturojums.
Jo vairāk iedziļinājos reklāmas būtībā, jo vairāk sapratu, ka tādas konkrētas “receptes” reklāmas izveidošanai nav un ļoti daudz kas manā referātā, sakarā ar ierobežoto formātu, netiek pieminēts. Piemēram, darbā neiekļāvu tādus psiholoģiskus faktorus, kā skatītāja uzmanības, tiešās un netīšās, piesaistei. Tāpat par reklāmu un produktu virzīšanu runājot, neiztikt arī bez Maslova piramīdas – cilvēku vajadzību hierarhijas un daudziem citiem faktoriem.


Reklāmas sastāvdaļas

Tirdznieciskajā informācijā, kas domāta patērētājiem – pircējiem, apvienoti vairāki atšķirīgi loģiski, ilustratīvi un simboliski elementi, kurus var nosaukt arī par sastāvdaļām , jo no to kombinācijām ik reizi veidojas tā konkrētā informācija, ko tad arī parasti sauc par reklāmu. Reklāmas svarīgākās sastāvdaļas ir šādas:
1.Konkrētās ziņas (fakti, dati) par preci vai pakalpojumu, par to kvalitatīvajām un kvantatīvajām īpašībām;
2.Argumentācija (loģiski pamatotas rīcības ieteikšana);
3.Teksts, kurā izteiktas ziņas un argumentācija;…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register