AVOTS ==== Vēstījums === UZTVĒRĒJS
Tas varētu būt šis pamats, uz kā tiek veidota visa pārējā darbība, kas ir daudz sarežģītāka. Iepriekš mēs runājām vairāk par vienkāršu informatīvu sarunu, kurā darbojas vismaz divas puses. Taču mārketinga komunikācijas procesā lielāka uzmanība tiek pievērsta radītajam komerciālajam tekstam. Arī tas ir ļoti svarīgi. Savukārt šiem komunikācijas procesa modeļa elementiem tiek izdalītas arī atsevišķas dimensijas:
- Pie avota dimensijām tiek pieskaitīti – sponsors, autors un persona.Tātad par vēstījuma autoru parasti uzskata pašu teksta sastādītāju, mākslinieku.Tie ir šie pamatvirzieni, ko mēs varam redzēt vizuāli.Šī procesa pašā pirmsākumā nedrīkst kļūdīties, jo ir īsti jāzina, ko ar doto frāzi grib pateikt, vai izvēlētais stils ir atbilstoši piemērots dotajam produktam un tā auditorijai.Atsevišķās kompānijās šos pienākumus veic arī reklāmas aģentūra. Tātad mēs varam izsecināt, ka pašā reklāmas tekstā kāda persona dod reklāmai skaņu un arī varu, ar kuru tā var ietekmēt daudzu cilvēku prātus.
- Vēstījuma dimensijas – autobiogrāfija, stāsts, drāma u.c. Šeit var minēt vairākus vēstījuma tipus, kas tiek sniegti ar reklāmas palīdzību.
Daži vēstījumi ir kā autobiogrāfijas: “Es” stāstu atgadījumu par sevi “Tev”, kur iedomātā auditorija ieskatās manā personiskajā pieredzē;
Atšķirīgi ir vēstījumi stāstu veidā, kur trešā persona stāsta iedomātajai auditorijai par citām personām;...
…