Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:259844
 
Evaluation:
Published: 23.09.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

AVOTS ==== Vēstījums === UZTVĒRĒJS

Tas varētu būt šis pamats, uz kā tiek veidota visa pārējā darbība, kas ir daudz sarežģītāka. Iepriekš mēs runājām vairāk par vienkāršu informatīvu sarunu, kurā darbojas vismaz divas puses. Taču mārketinga komunikācijas procesā lielāka uzmanība tiek pievērsta radītajam komerciālajam tekstam. Arī tas ir ļoti svarīgi. Savukārt šiem komunikācijas procesa modeļa elementiem tiek izdalītas arī atsevišķas dimensijas:
- Pie avota dimensijām tiek pieskaitīti – sponsors, autors un persona.Tātad par vēstījuma autoru parasti uzskata pašu teksta sastādītāju, mākslinieku.Tie ir šie pamatvirzieni, ko mēs varam redzēt vizuāli.Šī procesa pašā pirmsākumā nedrīkst kļūdīties, jo ir īsti jāzina, ko ar doto frāzi grib pateikt, vai izvēlētais stils ir atbilstoši piemērots dotajam produktam un tā auditorijai.Atsevišķās kompānijās šos pienākumus veic arī reklāmas aģentūra. Tātad mēs varam izsecināt, ka pašā reklāmas tekstā kāda persona dod reklāmai skaņu un arī varu, ar kuru tā var ietekmēt daudzu cilvēku prātus.
- Vēstījuma dimensijas – autobiogrāfija, stāsts, drāma u.c. Šeit var minēt vairākus vēstījuma tipus, kas tiek sniegti ar reklāmas palīdzību.
Daži vēstījumi ir kā autobiogrāfijas: “Es” stāstu atgadījumu par sevi “Tev”, kur iedomātā auditorija ieskatās manā personiskajā pieredzē;
Atšķirīgi ir vēstījumi stāstu veidā, kur trešā persona stāsta iedomātajai auditorijai par citām personām;...

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register