-
Reklāma LV
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 2 | |
1. | Reklāmas nozīme | 4 |
2. | Reklāmas ietekme uz patērētāju rīcību | 7 |
3. | Tipiskākie reklāmas ievietošanas noteikumu pārkāpumi Latvijas raidorganizācijās | 13 |
Izmantotā literatūra | 17 | |
Secinājumi | 18 | |
Pielikums | 19 |
Ievads
Referāta tēmas izvēle balstās uz autores interesi par reklāmu veidiem, stiliem un daudzveidību Latvijā un pasaulē. Autore vēlas izpētīt reklāmu ietekmi uz cilvēkiem, to attieksmi pret to, psiholoģisko iespaidu, kas tiek radīts reklamējot kādu preci vai pakalpojumu.
Latvijā ir ļoti dažādas reklāmas. Bieži cilvēki pat neaizdomājas, ka visapkārt ir dažādas reklāmas. Mājās ir dažādas sadzīves preces, kurām ir gan plaši atpazīstamas firmas zīmes, gan ne tik populāras. Apģērbs ko mēs nēsājam, pārtika ko patērējam ikdienā un daudz citu dažādu mazu un lielu sadzīves priekšmetu, kuriem ir savas firmas zīmes, kuras kalpo kā reklāma un padara produktu atpazīstamu sabiedrībā.
Televīzija un prese nevarētu pastāvēt bez reklāmām. Reklāma ir maksas pakalpojums (ar dažiem izņēmumiem) ar kura palīdzību tiek pelnīta liela nauda. Nemazāk naudas tērē uzņēmēji, lai kāda slavena firma uzņemtu reklāmas rullīti, kas būtu veiksmīgi izstrādāta un veicinātu preces popularitāti un tās pieprasījumu.
Mūsdienās ir daudz krāšņu un ļoti interesantu reklāmu, kurās tiek izmantoti: modeļi, cilvēki, dzīvnieki, multiplikāciju varoņi un citi.
Reklāmas ir praktiskas. Tas atspoguļo preču daudzveidību un norāda uz labāko. Daudziem cilvēkiem reklāmas ir jau apnikušas, it īpaši kad kādu interesantu filmu pārrauj interesantākajā mirklī un ēterā palaiž reklāmu, tas, protams, ļoti daudzus sanikno. Cilvēki reklāmas izmanto, lai kaut ko izdarītu, vai uzsildītu tēju, lai vēlāk varētu turpināt skatīties sev interesantu filmu.
Autore jau ļoti sen ir aizdomājos ko gribēt darīt, kad pabeigtu skolu. Bieži interesi piesaistīja nevis reklāma vai reklamējamā prece, bet gan kā top reklāma un kas ar to nodarbojas. Pati vienu brīdi vēlējās saistīt savu karjeru ar reklāmām, bet tagad sāk apdomāt arī citas karjeras izaugsmes iespējas. Protams, interese nav zudusi par reklāmām un vēlētos par to arī kaut ko uzzināt.
Referāta mērķis ir: uzrakstīt referātu uz, kura pamata varētu veidot zinātnisko darbu;
Izpētīt reklāmu daudzveidību un iespaidu uz cilvēku, jo reklāmas bieži rada psiholoģisku spiedienu cilvēka zemapziņai, kas nereti var kaitēt cilvēka veselībai;
Izpētīt, kas ir reklāma un reklāmas nozīmi;
Reklāmu pārkāpumus Latvijā un likumus.
Darbā ir 3 nodaļas:
1. nodaļā ir izpētīta reklāmas vēsture un tās klasifikācija;
2. nodaļa ir par reklāmu ietekmi uz cilvēku un patērētāju uzmanības piesaistīšanu un to rīcību;
3. nodaļa ir par reklāmu ievietošanas noteikumu pārkāpumiem raidorganizācijās
Sasniedzamais rezultāts varētu būt tāds, ka tiks izpētīti izvirzītie mērķi un sekmīgi aizstāvēts. Būs iespēja pastāstīt saviem vienaudžiem par reklāmu ietekmi, ko, manuprāt, cilvēki pat nenojauš. Rezultātā iegūs referātu, kuru nākošgad varēs pievienot pie zinātniski pētnieciskā darba.
…
reklāma lv
- Reklāma LV
- Uzmanības piesaistīšanas paņēmieni TV reklāmās (patērētāju attieksme pret tiem)
- Uzņēmuma SIA "Sky Building" reklāmas veidi un to novērtējums
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Reklāma
Research Papers for university10
-
Reklāma
Research Papers for university20
Evaluated! -
Interneta mārketings un e–reklāma kā tā sastāvdaļa
Research Papers for university8
-
Reklāma
Research Papers for university11
-
AS "Latvijas Unibanka" reklāma un tās efektivitāte
Research Papers for university19