Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:821590
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.01.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Reklāmas nozīme    4
2.  Reklāmas ietekme uz patērētāju rīcību    7
3.  Tipiskākie reklāmas ievietošanas noteikumu pārkāpumi Latvijas raidorganizācijās    13
  Izmantotā literatūra    17
  Secinājumi    18
  Pielikums    19
Extract

Ie­vads
Re­fe­rā­ta tē­mas iz­vē­le bal­stās uz autores in­te­re­si par rek­lā­mu vei­diem, sti­liem un daudz­vei­dī­bu Lat­vi­jā un pa­sau­lē. Autore vē­las iz­pē­tīt rek­lā­mu ie­tek­mi uz cil­vē­kiem, to at­tiek­smi pret to, psiho­lo­ģis­ko ie­spai­du, kas tiek ra­dīts rek­la­mē­jot kā­du pre­ci vai pa­kal­po­ju­mu.
Lat­vi­jā ir ļo­ti dažādas rek­lā­mas. Bie­ži cilvēki pat ne­aiz­do­mā­ja­s, ka vi­sap­kārt ir da­žā­das rek­lā­mas. Mā­jās ir da­žā­das sa­dzī­ves pre­ces, ku­rām ir gan pla­ši at­pa­zīs­ta­mas fir­mas zī­mes, gan ne tik po­pu­lā­ras. Ap­ģērbs ko mēs nē­sā­jam, pār­ti­ka ko pa­tē­rē­jam ik­die­nā un daudz ci­tu da­žā­du ma­zu un lie­lu sa­dzī­ves priekš­me­tu, ku­riem ir sa­vas fir­mas zī­mes, ku­ras kal­po kā rek­lā­ma un pa­da­ra pro­duk­tu at­pa­zīs­ta­mu sa­bied­rī­bā.
Tele­vī­zi­ja un pre­se ne­va­rē­tu past­āvēt bez rek­lā­mām. Rek­lā­ma ir mak­sas pa­kal­po­jums (ar da­žiem iz­ņē­mu­miem) ar ku­ra pa­lī­dzī­bu tiek pel­nī­ta lie­la nau­da. Ne­ma­zāk nau­das tē­rē uz­ņē­mē­ji, lai kā­da sla­ve­na fir­ma uz­ņem­tu rek­lā­mas rul­lī­ti, kas bū­tu veik­smī­gi iz­strā­dā­ta un vei­ci­nā­tu pre­ces po­pu­la­ri­tā­ti un tās pie­pra­sī­ju­mu.
Mūs­die­nās ir daudz krāš­ņu un ļo­ti in­te­re­san­tu rek­lā­mu, ku­rās tiek iz­man­to­ti: mo­de­ļi, cil­vē­ki, dzīv­nie­ki, mul­ti­pli­kā­ci­ju va­ro­ņi un ci­ti.
Rek­lā­mas ir prak­tis­kas. Tas at­spo­gu­ļo pre­ču daudz­vei­dī­bu un no­rā­da uz la­bā­ko. Dau­dziem cil­vē­kiem rek­lā­mas ir jau ap­ni­ku­šas, it īpa­ši kad kā­du in­te­re­san­tu fil­mu pār­rauj in­te­re­san­tā­ka­jā mir­klī un ēte­rā pa­laiž rek­lā­mu, tas, pro­tams, ļo­ti dau­dzus sa­nik­no. Cilvēki rek­lā­mas iz­man­to­, lai kaut ko iz­da­rī­tu, vai uz­sil­dī­tu tē­ju, lai vē­lāk va­rē­tu tur­pi­nāt ska­tī­ties sev in­te­re­san­tu fil­mu.
Autore jau ļo­ti sen ir aiz­do­mā­jos ko gri­bēt da­rīt, kad pa­beig­tu sko­lu. Bie­ži in­te­re­si pie­sais­tī­ja ne­vis rek­lā­ma vai rek­la­mē­ja­mā pre­ce, bet gan kā top rek­lā­ma un kas ar to no­dar­bo­jas. Pa­ti vie­nu brī­di vē­lē­jās sais­tīt sa­vu kar­je­ru ar rek­lā­mām, bet ta­gad sā­k ap­do­māt arī ci­tas kar­je­ras iz­aug­smes ie­spē­jas. Pro­tams, in­te­re­se nav zu­du­si par rek­lā­mām un vē­lē­tos par to arī kaut ko uz­zi­nāt.
Referāta mēr­ķis ir: uzrakstīt referātu uz, kura pamata varētu veidot zinātnisko darbu;
Iz­pē­tīt rek­lā­mu daudz­vei­dī­bu un ie­spai­du uz cil­vē­ku, jo rek­lā­mas bie­ži ra­da psiho­lo­ģis­ku spie­die­nu cil­vē­ka zem­ap­zi­ņai, kas ne­re­ti var kai­tēt cil­vē­ka ve­se­lī­bai;
Izpētīt, kas ir reklāma un reklāmas nozīmi;
Reklāmu pārkāpumus Latvijā un likumus.
Darbā ir 3 nodaļas:
1. nodaļā ir izpētīta reklāmas vēsture un tās klasifikācija;
2. nodaļa ir par reklāmu ietekmi uz cilvēku un patērētāju uzmanības piesaistīšanu un to rīcību;
3. nodaļa ir par reklāmu ievietošanas noteikumu pārkāpumiem raidorganizācijās
Sa­snie­dza­mais re­zul­tāts va­rē­tu būt tāds, ka tiks izpētīti izvirzītie mērķi un sek­mī­gi aiz­stā­vēts. Būs iespēja past­ās­tīt sa­viem vie­nau­džiem par rek­lā­mu ie­tek­mi, ko, ma­nu­prāt, cil­vē­ki pat ne­no­jauš. Re­zul­tā­tā ie­gū­s re­fe­rā­tu, ku­ru nā­koš­gad va­rēs pievienot pie zi­nāt­nis­ki pēt­nie­cis­kā dar­ba.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register