Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:397108
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.12.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Reklāmas mērķi un reklāmas ziņojumu izstrāde    4
2.  Reklāmas pamatprincipi    5
3.  Reklamēšanas metodes    6
4.  Reklāmu izvietošanas vietas un veidi    7
5.  Reklāmas kampaņa    10
6.  Reklāmas kampaņas plānošanas galvenie posmi    11
7.  Reklāmas kampaņas mērķu noteikšana    12
8.  Reklāmas sociālās funkcijas    13
9.  Reklāmas iedarbība uz pircēju    15
10.  Reklāma un ētika    18
  Nobeigums    20
  Izmantotā literatūra    21
Extract

Reklāma ir darbība vai materiāls, kura pamatmērķis ir pārliecināt vai rosināt cilvēkus patērēt noteiktu produktu, pakalpojumu, popularizēt kādu ideju vai indivīdu.
Parasti reklāmas mērķis ir radīt pieprasījumu; citi mērķi var būt tēla uzlabošana, informācijas sniegšana par produktu utt. Reklāmas bieži sastopamas masu saziņas līdzekļos (televīzija, radio, avīzes un žurnālos, dažādi bezmaksas reklāmas bukleti), ka ari dažādas publiskas vietas – reklāmu stendos, uz transporta līdzekļiem, veikalu skatlogos utt. Nozīmīga loma reklāmas biznesa ir ari internetam.
Sen jau pagājis tas laiks, kad jebkura prece pazuda no veikalu plauktiem tikai tāpēc, ka pēc tas bija apskaužams pieprasījums. Precu kļūst arvien vairāk un ari pircēji kļuvuši izvēlīgāki. Mūsdienu tirgus ekonomikas apstākļos reklāma pakāpeniski kļūst par galveno pārdošanas dzinējspēku.
Svarīga reklāmas funkcija ir “individualizēt produktu”, tas ir izcelt to no apkārtējās masas savā starpā konkurējošu preču, liekot ļaudīm saprast, ka šis produkts ir īpašs un tikai šis produkts spēs apmierināt vienu vai otru vajadzību.
1.Reklāmas mērķi un reklāmas ziņojumu izstrāde
Reklāmas uzdevums ir radīt pieprasījumu pēc kādas preces, tāpēc reklāmām raksturīga produkta pozitīvo īpašību izcelšana vai pārspīlēšana un negatīvo īpašību noklusēšana.
Veiksmīga reklāma var radīt tik lielu zīmola atpazīstamību, ka zīmola nosaukumu sāk lietot kā sugas vārdu – piemēram, skočs (no "Scotch") vai kola (no "Coca-Cola"). Dažkārt nosaukums kļūst tik bieži lietots, ka tam vairs nav zīmola funkciju vai aizsardzības likumdošanā – piemēram, aspirīns (no "Aspirin").…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register