Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:765605
 
Evaluation:
Published: 04.08.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 16 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  SATURS    2
  IEVADS    3
1.  Reklāma, Reklāmas likums Latvijas likumdošanā    4
1.1.  Pārkāpumi Reklāmas likumā    6
1.1.1.  SIA "TELE 2" reklāma    6
1.1.2.  SIA "I.P. Projekts" reklāma    7
1.1.3.  SIA "Domenikss" Reklāmas likuma pārkāpums    7
2.  Autortiesības, Autortiesības likums Latvijas likumdošanā    9
2.1.  Pārkāpumi Autortiesību likumā    11
2.1.1.  "7 Sekretov" Autortiesības likuma pārkāpums    11
2.1.2.  Latvijas torrentu trakeru Autortiesību likuma pārkāpums    12
2.1.3.  SIA TV3 Latvija Autortiesību likuma pārkāpums    12
  Nobeigums    14
  Izmantotā literatūra    15
Extract

Reklāma un autortiesības mūsdienās ir visbiežāk sastopamākās lietas, jo ik brīdi gan mājās, gan darbā redzam reklāmu un izmantojam vai lasām dažādu cilvēku viedokļus un viņu darbus. Pat neiedomājamies, ka abas šīs jomas stingri regulē likumdošana, lai reklāmas jomā viss notiktu godīgi un netiktu aizskartas morālās, ētiskās vai kāds citas normas un lai vienmēr tiktu ievērotas autortiesības. Diemžēl, lai arī visu aizsargā likums, nākas saskarties ar kādu reklāmas vai autortiesību pārkāpumu. Vairāk, tomēr tiek pārkāptas autortiesības, jo cilvēki mēdz būt slinki, lai izdomātu kaut ko jaunu, jo daudz vieglāk ir izmantot jau kādu gatavu darbu un uzdot to par savu vai arī nav pietiekami daudz līdzekļu, lai maksātu autoratlīdzību. Persona, kura izmanto kāda cita darbu ne vienmēr apzinās, ka viņam būtu jāmaksā autoram par viņa darba izmantošanu, un, ja arī apzinās, tad ne vienmēr vēlas maksāt, jo bez atļaujas un bez maksāšanas daudz vieglāk izmantot pašu darbu vai arī uz tā bāzes veidot jaunu produktu.
Dažkārt likumā dotais definējums nesakrīt ar kāda speciālista doto definējumu, tas rada pārpratumus un šaubas par to, vai likums ir pilnīgs. Darba mērķis ir salīdzināt likumā noteiktās normas ar speciālista dotajiem apgalvojumiem, un izskatīt Reklāmas un Autortiesības likumu. Apskatīt arī dažus likuma pārkāpumus, izdarīt secinājumus gan par likumu, gan pārkāpumiem.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register