Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:712572
 
Evaluation:
Published: 22.10.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  IEVADS    3
2.  JĒDZIENU DEFINĪCIJAS    4
3.  REKLĀMA    5
3.1.  REKLĀMAS MĒRĶI, PROCESS    5
3.2.  REKLĀMAS REGULĀCIJA    7
4.  ĒTIKA    7
4.1.  UZŅĒMĒJDARBĪBAS ĒTIKA    8
5.  REKLĀMA UN ĒTIKA    9
6.  SECINĀJUMI    11
7.  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    12
7.1.  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    12
7.2.  IZMANTOTĀ UZZIŅU LITERATŪRA    12
7.3.  Izmantotie interneta avoti    12
Extract

„Reklāma ir modernās kultūras izpausme, kurā diemžēl pie vislabākās vēlēšanās nevar atrast neko vērtīgu, drīzāk – ļoti daudz antivērtību. Tā kopumā un arī detaļās, kā arī formās nevienam cilvēkam un viņa gaumei neizsauc neko citu kā riebumu”1.
Attīstoties brīvajai tirgus ekonomikai, kuras neatņemama sastāvdaļa ir arī brīvā konkurence, ir attīstījusies arī reklāmas nozare, kas ir gan mārketinga, gan sabiedrisko attiecību komunikācijas instruments; tajā pašā laikā reklāma, reklamēšana ir patstāvīga nozare, ko iespējams apgūt universitātēs kā mācību priekšmetu un kas tiek pētīta.
Reklāma ir visur, no tās norobežoties iespējams tikai norobežojoties no mediju lietošanas – reklāma ir veids, kā mēs saņemam informāciju, kā uzņēmumu veicina savu preču pārdošanu un kā mediji pelna.
Reklāmas mērķis ir pievērst cilvēku uzmanību, līdz ar to tai [reklāmai] attīstoties, ir attīstījušās arī dažādas metodes, ko izmanto reklāmu autori – aizvien tiek izdomāts jauns veids, kā uzrunāt potenciālo patērētāju. Ir sākušās diskusijas par to, vai izmantotie līdzekļi attaisno mērķi (pārdot); aizvien biežāk tiek uzdoti jautājumi, vai ētiski izmantot to vai citu metodi? kas ir reklāmas industrijas darbinieka ētika? vai reklāmas nozarei jāpakļaujas ētikas (morāles) normām? varbūt ētika tikai ierobežo reklāmas veidotāju darbu?
Reklāmas ētiskums ir aktuāla tēma tieši reklāmas visaptverošā rakstura dēļ, kā arī tādēļ, ka ētika ir grūti definējama, ka tā lielā mērā relatīvs jēdziens, ko katrs interpretē atšķirīgi, turklāt tā nav juridiski saistoša.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register