Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:241559
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.01.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Žurnāli    2
2.  Žurnālu reklāmas tirgus daļa un raksturojums    2
3.  Reklāmas izvietošanas žurnālos pozitīvās puses    3
4.  Reklāmas izvietošana žurnālos iespējamās negatīvās puses    4
5.  Reklāmas cena žurnālos    4
5.1.  Cenas reklāmas izvietošanai žurnālos atkarīga no    4
  PIELIKUMS    5
  PREZENTĀCIJA    13
  Kādēļ reklāmu izvietot žurnālos?    13
  Kādēļ reklāmu neizvietot žurnālos?    13
  REKLĀMAS CENA    13
  Reklāmas laukumu piemēri    14
  SLIKTAS REKLĀMAS    15
  Labas reklāmas    24
  SECINĀJUMI    30
Extract

Žurnāli ir masu saziņas līdzekļi, kas uzrunā vairākas lasītāju grupas, bet ir konkrēti adresēti kādai īpašai lasītāju grupai, tādēļ reklāmdevējam ir jāiepazīstas ar žurnāla raksturu un stilu pirms tajā ievietot reklāmu.
Katru dienu pie lasītājiem nonāk visdažādākie izdevumi, to skaitā laikraksti, katalogi, kā arī žurnāli. Preses mēdijs ir viens no vissenākajiem reklāmas izplatīšanas veidiem, bet joprojām tas ir viens no efektīvākajiem.
2. Žurnālu reklāmas tirgus daļa un raksturojums

Reklāmas apjomu pieaugums žurnālos salīdzinot 2006.gadu ar 2005.gadu 16% robežās ir aptuveni tāds pats kā 2005.gadā pret 2004.gadu – stabils.1
Mēneša žurnāli aizvien vairāk kļūst no vispārējiem par nišu žurnāliem. Tā rezultātā tirgū joprojām tiek laisti jauni nosaukumi. Parādās jaunas un jaunas iespējas reklāmdevējiem uzrunāt šauri segmentētas auditorijas.1
Jaunās tehnoloģijas ļauj žurnāliem atšķirties vienam no otra, piemēram, iespējams sūtīt abonentiem personalizētus žurnālus, no datu bāzes ievadot katra abonenta vārdu un adresi. Tāpat žurnāli var atšķirties pēc biezuma, papīra veida (tas var būt matēts, glancēts vai lakots), kā arī pēc formāta. Katrs žurnāls savādāk apraksta savu formātu, bet ir tomēr arī vienots žurnālu formāts; reklāmas izpratnē – pirmo lappusi sauc par pirmo vāku, otrā lappuse tiek saukta par otro vāku, bet pēdējā lappuse – par ceturto vāku. Kā vislielākais laukums, kur izvietot reklāmu, parasti tiek piedāvāts žurnāla atvērums. Tāpat reklāmu var izvietot paplašinātajās lapās, kuras piedāvā daži žurnāli. Žurnālos, tāpat kā laikrakstos, var arī ievietot reklāmas ieliktņus, pievienojot tos tikai abonentiem vai visiem lasītājiem, atkarībā no mērķa, ko vēlas sasniegt, un reklamējamās preces.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register