Ja vien neesi Sibīrijas mežu biezoknī, Sahāras tuksneša vidū vai kaut kur Antarktīdas baltajos plašumos, Tu to noteikti sastapsi! Par ko iet runa? Elementāri – par reklāmu.
Mūsdienu sabiedrībā reklāma ir sastopama praktiski visur, un tāpēc es centīšos noskaidrot, cik ļoti tā ietekmē, iespaido cilvēku un viņa izvēli. Šo arī uzstādu par sava darba mērķi. Manuprāt, cilvēkiem reklāmas pārsvarā izraisa nepatiku, bet tomēr bieži nācies dzirdēt, ka cilvēki produktus, preces nopērk reklāmas iespaidā, un tad nu es ar aptaujas palīdzību mēģināšu noskaidrot un izdibināt sabiedrības kopējo attieksmi pret reklāmu. Protams, rezultāts būs nedaudz subjektīvs, bet tas jau nemazinās šī darba vērtību – tikai paplašinās manu un varbūt arī kāda cita cilvēka redzesloku un skatījumu, kas, manuprāt, ir tikai apsveicami.…