Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:213863
 
Evaluation:
Published: 22.03.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Reklāma    4
1.1.  Kas ir reklāma?    4
1.2.  Reklāmas vēsture    5
1.3.  Reklāmas pamatprincipi    6
1.4.  Reklamēšanas metodes    7
1.5.  Reklāmas izvietošanas vietas    8
1.6.  Reklāmas ierobežojumi    9
2.  Reklāmas ietekme    10
3.  Kā izveidot reklāmu    14
4.  Reklāmas tirgus Latvijā un Baltijā 2005. gadā    15
  Secinājumi    17
  Nobeigums    18
  Izmantotās informācijas avotu saraksts    19
  Anotācija    20
  Pielikumi    21
Extract

Ja vien neesi Sibīrijas mežu biezoknī, Sahāras tuksneša vidū vai kaut kur Antarktīdas baltajos plašumos, Tu to noteikti sastapsi! Par ko iet runa? Elementāri – par reklāmu.
Mūsdienu sabiedrībā reklāma ir sastopama praktiski visur, un tāpēc es centīšos noskaidrot, cik ļoti tā ietekmē, iespaido cilvēku un viņa izvēli. Šo arī uzstādu par sava darba mērķi. Manuprāt, cilvēkiem reklāmas pārsvarā izraisa nepatiku, bet tomēr bieži nācies dzirdēt, ka cilvēki produktus, preces nopērk reklāmas iespaidā, un tad nu es ar aptaujas palīdzību mēģināšu noskaidrot un izdibināt sabiedrības kopējo attieksmi pret reklāmu. Protams, rezultāts būs nedaudz subjektīvs, bet tas jau nemazinās šī darba vērtību – tikai paplašinās manu un varbūt arī kāda cita cilvēka redzesloku un skatījumu, kas, manuprāt, ir tikai apsveicami.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register