-
Reklāma
Nr. | Chapter | Page. |
IEVADS | 3 | |
1. | REKLĀMA. TĀS PAMATPRINCIPI UN DARBĪBA | 4 |
1.1. | REKLĀMAS BŪTĪBA | 4 |
1.2. | REKLĀMAS FUNKCIJAS | 4 |
1.3. | REKLĀMAS EFEKTIVITĀTE | 5 |
2. | REKLĀMAS PLĀNOŠANA | 6 |
2.1. | SITUĀCIJAS ANALĪZE | 6 |
2.2. | REKLĀMAS MĒRĶI, TO SATURS | 7 |
2.3. | BUDŽETA PLĀNOŠANA | 8 |
3. | REKLĀMAS LĪDZEKĻI UN MEDIJU IZVĒLE | 9 |
3.1. | REKLĀMAS LĪDZEKĻI | 9 |
3.2. | REKLĀMAS LĪDZEKĻU IZVĒLE | 10 |
3.2.1 | SLUDINĀJUMI | 10 |
3.2.2. | REKLĀMAS BUKLETI | 10 |
3.3. | REKLĀMAS MEDIJA IZVĒLE | 11 |
4. | REKLĀMAS KAMPAŅA UN EFEKTIVITĀTE | 12 |
4.1. | REKLĀMAS KAMPAŅA | 12 |
4.2. | REKLĀMAS EFEKTIVITĀTE | 13 |
5. | REKLĀMA LATVIJĀ | 14 |
5.1. | REKLĀMAS FIRMAS UN TO ĪPATNĪBAS | 14 |
5.2. | REKLĀMAS MATERIĀLI | 14 |
NOBEIGUMS | 16 |
Īsi formulējot, reklāmas būtība ir šāda: Reklāma ir mērķtiecīga darbība ar nevardarbīgiem līdzekļiem.
Pārdevēji, ražotāji un pakalpojumu sniedzēji bez reklāmas nevar iztikt. Konkurences situācijā reklāma ir vienīgais veids, kā piedāvāt un informēt par savu esamību, kaut gan eksistē teiciens, ka labai precei reklāma nav vajadzīga. Tomēr labas un kvalitatīvas preces tiek reklamētas, lai konkurētu ar lētiem un nekvalitatīviem produktiem. Reklāma gan nav garantija panākumiem, jārada uzņēmuma zīmols, atpazīstamība. Reklāma dod iespēju informēt sabiedrību par produktiem un pakalpojumiem, to uzlabojumiem un jau esošajām priekšrocībām.
Reklāmas darbību regulē Reklāmas likums. Tas nosaka kādai jābūt reklāmai, kādus līdzekļus drīkst izmantot, nosaka reklāmas izgatavošanas un izplatīšanas nosacījumus, kā arī regulē attiecības starp reklāmas devēju un izgatavotāju.
Reklāmas likums I nodaļa Vispārīgie noteikumi
1.pants Reklāma ir ar uzņēmējdarbību vai profesionālo darbību saistīts jebkuras formas vai jebkura veida paziņojums vai pasākums, kura nolūks ir veicināt preču vai pakalpojumu (arī nekustamā īpašuma, tiesību un saistību) popularitāti vai pieprasījumu pēc tiem.
2.pants Šā likuma mērķis ir:1) reglamentēt reklāmas izgatavošanu un izplatīšanu, kā arī noteikt reklāmas izgatavošanā un izplatīšanā iesaistīto personu tiesības, pienākumus un atbildību;2) aizsargāt personu, kā arī kopumā visas sabiedrības intereses reklāmas jomā;3) veicināt godīgu konkurenci.…
Darbā apskatīta reklāma un tās pamatfunkcijas, reklāmas plānošana un reklāmas līdzekļi un mēdiji, reklāmas kampaņas un Latvijas reklāmas firmu īpatnības.
- Reklāma
-
Reklāma laikrakstā "Jaunākās Ziņas" no 1923. līdz 1924.gadam
Research Papers10 History, Culture, Marketing, Advertising, Journalism
- Reklāma masu medijos
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Reklāma kā mārketinga komunikācijas līdzeklis
Research Papers for university30
-
Atļautais un aizliegtais reklāmā
Research Papers for university12
-
Reklāma Latvijas masu medijos
Research Papers for university36
-
Reklāma un reklāmas līdzekļu izvēle nekustamo īpašumu uzņēmumā SIA "Balsts"
Research Papers for university34
Evaluated! -
Reklāma kā marketinga komunikācija, tās īpatnības
Research Papers for university39
Evaluated!