Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:683669
 
Evaluation:
Published: 08.10.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  REKLĀMA. TĀS PAMATPRINCIPI UN DARBĪBA    4
1.1.  REKLĀMAS BŪTĪBA    4
1.2.  REKLĀMAS FUNKCIJAS    4
1.3.  REKLĀMAS EFEKTIVITĀTE    5
2.  REKLĀMAS PLĀNOŠANA    6
2.1.  SITUĀCIJAS ANALĪZE    6
2.2.  REKLĀMAS MĒRĶI, TO SATURS    7
2.3.  BUDŽETA PLĀNOŠANA    8
3.  REKLĀMAS LĪDZEKĻI UN MEDIJU IZVĒLE    9
3.1.  REKLĀMAS LĪDZEKĻI    9
3.2.  REKLĀMAS LĪDZEKĻU IZVĒLE    10
3.2.1  SLUDINĀJUMI    10
3.2.2.  REKLĀMAS BUKLETI    10
3.3.  REKLĀMAS MEDIJA IZVĒLE    11
4.  REKLĀMAS KAMPAŅA UN EFEKTIVITĀTE    12
4.1.  REKLĀMAS KAMPAŅA    12
4.2.  REKLĀMAS EFEKTIVITĀTE    13
5.  REKLĀMA LATVIJĀ    14
5.1.  REKLĀMAS FIRMAS UN TO ĪPATNĪBAS    14
5.2.  REKLĀMAS MATERIĀLI    14
  NOBEIGUMS    16
Extract

Īsi for­mu­lē­jot, rek­lā­mas bū­tī­ba ir šā­da: Rek­lā­ma ir mērķ­tie­cī­ga dar­bī­ba ar ne­var­dar­bī­giem lī­dzek­ļiem.
Pārdevēji, ražotāji un pakalpojumu sniedzēji bez reklāmas nevar iztikt. Konkurences situācijā reklāma ir vienīgais veids, kā piedāvāt un informēt par savu esamību, kaut gan eksistē teiciens, ka labai precei reklāma nav vajadzīga. Tomēr labas un kvalitatīvas preces tiek reklamētas, lai konkurētu ar lētiem un nekvalitatīviem produktiem. Reklāma gan nav garantija panākumiem, jārada uzņēmuma zīmols, atpazīstamība. Reklāma dod iespēju informēt sabiedrību par produktiem un pakalpojumiem, to uzlabojumiem un jau esošajām priekšrocībām.
Reklāmas darbību regulē Reklāmas likums. Tas nosaka kādai jābūt reklāmai, kādus līdzekļus drīkst izmantot, nosaka reklāmas izgatavošanas un izplatīšanas nosacījumus, kā arī regulē attiecības starp reklāmas devēju un izgatavotāju.
Rek­lā­mas li­kums I no­da­ļa Vis­pā­rī­gie no­tei­ku­mi
1.pants Rek­lā­ma ir ar uz­ņē­mēj­dar­bī­bu vai pro­fe­si­onā­lo dar­bī­bu sais­tīts jeb­ku­ras for­mas vai jeb­ku­ra vei­da pa­zi­ņo­jums vai pa­sā­kums, ku­ra no­lūks ir vei­ci­nāt pre­ču vai pa­kal­po­ju­mu (arī ne­kus­ta­mā īpa­šu­ma, tie­sī­bu un sais­tī­bu) po­pu­la­ri­tā­ti vai pie­pra­sī­ju­mu pēc tiem.
2.pants Šā li­ku­ma mēr­ķis ir:1) reg­la­men­tēt rek­lā­mas iz­ga­ta­vo­ša­nu un iz­pla­tī­ša­nu, kā arī no­teikt rek­lā­mas iz­ga­ta­vo­ša­nā un iz­pla­tī­ša­nā ie­sais­tī­to per­so­nu tie­sī­bas, pie­nā­ku­mus un at­bil­dī­bu;2) aiz­sar­gāt per­so­nu, kā arī ko­pu­mā vi­sas sa­bied­rī­bas in­te­re­ses rek­lā­mas jo­mā;3) vei­ci­nāt go­dī­gu kon­ku­ren­ci.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register