Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:404844
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.03.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Reklāmas apjomi 2004. gadā salīdzinājumā ar 2003.gadu    4
  Vides reklāma iekaro savu vietu citu mediju vidū    7
  Datu analīzes statiskās metodes    8
  Secinājumi    10
  Literatūras saraksts    11
Extract

Reklāmas apjomi 2004. gadā salīdzinājumā ar 2003. gadu

Varētu teikt, ka reklāmas tirgus Latvijā aug straujāk nekā inflācija. Latvijas reklāmas tirgus apjoms 2004. gadā sasniedzis 82,86 miljonus latu, panākot 8,9 % pieaugumu salīdzinājumā ar 2003. gadu (75,8 milj. Ls). Par to liecina TNS BMF apkopotie dati.
Reklāmas apjoms medijos (ATL) 2004. gadā sasniedzis 49,3 miljonus latu un aizņem 59,5% no kopējā reklāmas tirgus. Savukārt 40,5% no reklāmas tirgus apjoma (33,56 milj. Ls) pērn izlietots ārpusmediju reklāmā (BTL) – pārdošanas veicināšanā, tiešā komunikācijā utt. Salīdzinot ar 2003 gadu, straujāk auguši reklāmas apjomi medijos – par 14%. Krietni mazāk audzis BTL apjoms – par 2,6%.
TNS BMF apkopotie dati par Latvijas mediju reklāmas tirgus apjomu sākot no 2000. gada liecina par reklāmas strauju attīstību Latvijā.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register