Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
3,99
You save:
0,56 (14%)
Discounted price*:
3,43
Purchase
Add to Wish List
ID number:822511
Author:
Evaluation:
Published: 15.06.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
Extract

Pat pirms ASV oficiāli iesaistījās tajā, kam bija lemts kļūt par visu laiku asiņaināko karu, šī valsts jau bija uzsākusi to, kam ir bija lemts kļūt par pasaules vislielāko, plašāko un ambiciozāk reklāmas kampaņu. Programmas mērķi bija pārdod Amerikas sabiedrībai ASV valdības kara programmas un kara obligācijas. Kara reklamēšanas padome (The War Advertising Council) un Kara finansēšanas padome (The War Finance Committee) centās palielināt brīvprātīgu cilvēku piekrišanu kara obligāciju iegādei un racionēšanas programmai, kamēr tai pašā laikā neļaut nokristies pašmāju morālei. Šo organizāciju darbība saražoja „vislielāko reklāmas un publikācijas tilpumu, kas jebkad piešķirts kādam produktam vai organizācijai” ASV vēsturē.
Tika uzsāktas sešas milzīgas kampaņas kara atbalstam: anti-inflācijas, balvu, uzslavu un atziņu piešķiršanas, Taupības, Pēc-kara, „Uzvaras-pasts” (V-mail no victory mail) un kara obligācijas.
No šīm sešām kampaņām visinteresantākā un bagātākā kā arī vēsturiski un, pats svarīgākais, ekonomiski interesantākā ir kara obligāciju pārdošanas kampaņa.
1941. gada 1. maijā tika izdots pirmais ASV valsts E sērijas obligācijas Valsts rezervju galva Henrijs Morgentauss pārdeva prezidentam Rūzveltam. 1946. gada 3. janvāri var atzīmēt kā kampaņas beigas, kad pēdējie obligāciju ieņēmumi tika noguldīti valsts rezervēs. Kara finansēšanas padome, kura vadīja obligāciju kampaņas kopsummā pārdeva 185,7 miljardu ASV dolāru vērtus vērstpapīrus. Šis neticami milzīgais masu pārdošanas sasniegums (kura mērķis bija finansēt karu) nav sasniegts kopš tiem laikiem. Līdz Otrā pasaules kara beigām vairāk nekā 85 miljoni amerikāņu bija ieguldījuši kara obligācijās – skaitlis, kuram nespēj pielīdzināties neviena cita valsts.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,83 €
Work pack Nr. 1128954
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Reklāmas attīstības novērtējums. ASV Otrā pasaules kara parādzīmju reklāmas analīze”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/822511

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register