Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:388055
 
Author:
Evaluation:
Published: 24.05.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Mārketinga jēdziens un mārketinga darbības mērķi    4
2.  Mārketinga iekšējā un ārējā vide, to ietekmējošie faktori    6
3.  Mārketinga darbības attīstība    12
4.  Uzņēmuma „AVA Invest” darbības joma un mārketinga darbības SVID analīze    13
4.1.  Uzņēmuma „AVA Invest” darbības joma    13
4.2.  Iekšējā vide    14
4.3.  Tieši ietekmējošā ārējā vide    17
4.4.  Netieši ietekmējošā ārējā vide    18
4.5.  Uzņēmuma „AVA Invest” mārketinga darbības SVID matrica    21
5.  Uzņēmuma „AVA Invest” mārketinga darbības iespējamie attīstības virzieni    25
  Secinājumi    30
  Ieteikumi    32
  Izmantotā literatūra    33
Extract

Mārketinga darbība sākot ar produkta izstrādi un potenciālā pieprasījuma pētījumiem ir pamats uzņēmuma tālākajai eksistencei, tomēr arī uzņēmuma funkcionēšanas gaitā vadība nedrīkst aizmirst par šo uzņēmējdarbība funkciju. Īpaši svarīgi izvērtēt mārketinga darbību ir situācijās, kad tirgū notiek pārmaiņas, pārstrukturizēšanās, vērtību un/vai dzīves stila maiņa sabiedrībā, jo patērētāji produktu izvēlās pēc tā pozicionēšanas tirgū un, ja sabiedrības prioritātes mainās, jāmaina arī produkta pozīcija.
2009. gads Latvijā sākās ar strauju iedzīvotāju ienākumu samazināšanos, kas joprojām turpinās. Arvien lielākai daļai patērētāju par nozīmīgāko faktoru, izvēloties produktu kļūst cena – tirgū pieprasītākie kļūst tie piedāvātāji, kuru cenas ir viszemākās, nozīmīgāka kļūst arī kvalitāte un ilgdarbība pretēji iepriekšējo gadu straujajam patēriņam, tātad šobrīd tirgus pārstrukturizējas, un šādā situācijā uzņēmumam ir jāseko līdzi pārmaiņām, jāmaina stratēģija, nosakot turpmākos attīstības ceļus.
Mārketinga darbības izvērtēšanai lietderīgi veikt SVID analīzi, kas dod iespēju nofiksēt uzņēmuma pašreizējo stāvokli, izanalizējot stiprās un vājās puses, un apzināt iespējas un draudus, apskatot vidi, kurā darbojas uzņēmums, tātad piedāvā izstrādāt potenciālos attīstības ceļus, ņemot vērā iespējas un rēķinoties ar draudiem.
Mērķis – veikt uzņēmuma „AVA Invest” mārketinga darbības SVID analīzi un noteikt iespējamos attīstības virzienus.
Uzdevumi.
1.Noskaidrot mārketinga jēgu un funkcijas uzņēmējdarbības kontekstā.
2.Noskaidrot faktorus, kas ietekmē uzņēmuma iekšējo un ārējo vidi.
3.Veikt uzņēmuma „AVA Invest” mārketinga darbības SVID analīzi un aprakstīt iespējamos virzienus mārketinga darbības attīstībai.
Darbā izmantota speciālā ekonomiskā literatūra, uzņēmuma „AVA Invest” dati un Latvijas Zemesgrāmatas dati.
Darba veikšanai izmantotās metodes – ekonomiskās literatūras apstrāde, SVID analīze, novērojums.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1126181
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register