Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:916366
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.09.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Used
Extract

Reklāma spēlē daudzveidīgo lomu katra produkta attīstības stadijā. Cik produkts virzās no vienas stadijas uz citu, tik patērētāju produkta adaptācija mainās.
Reklāmas spirāle sastāv no trīs attīstības pamatstadijām:
Izstrādāšanas stadija ( Pioneering stage)
Konkurences stadija ( Competitive stage)
Saglabāšanas stadija ( Retentive stage)
Reklāmas attīstības stadijas ir cieši saistītas ar produkta dzīves ciklu. Produkta stadija ir atkarīga no tā kā pieņem šo produktu tie, kuriem šis produkts ir domāts, reklamēts. Produkts, kuru nepieņem, kas cieš neveiksmi tirgū, jeb nepāriet visu dzīves ciklu un mira, nekad netiek atstāts izstrādāšanas stadijā. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register