Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:890746
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.09.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Mārketings. Mārketinga komunikācija. Stratēģija    3
1.1.  Mārketinga pētījumi    4
1.2.  Mārketinga pasākumu plāns    4
2.  Reklāmas darbība un mārketinga komunikācija AS „Baltijas Izaugsmes Grupa”    5
2.1.  Mārketinga stratēģijas AS „Baltijas Izaugsmes Grupa”    6
2.2.  Mārketinga problēmas un iespējas    7
2.3.  Mērķa tirgus izvēle    7
2.4.  Plāna izpildīšana    8
2.5.  Plāna novērtēšana    8
2.6.  Reklāmas plāns    8
2.7.  Stratēģiskie reklāmas lēmumi    9
2.8.  Izpildījums un novērtējums    9
2.9.  Reklāmas budžets    9
2.10.  Reklāmas kampaņa    10
2.11.  Situācijas analīze    10
2.12.  Problēmu un iespējamību analīze    11
2.13.  Kampaņas stratēģija    11
2.14.  Kampaņas fāzes    11
2.15.  Novērtējums    12
2.16.  AS „Baltijas Izaugsmes Grupa” reklāmas kampaņas    12
3.  Kļūdas komunikācijā    15
4.  Kā saglabāt stabilu vietu tirgū jeb konkurences monitorings    19
4.1.  Izpētes mērķis    19
4.2.  Konkurentu segmentācija un izpēte    20
4.3.  Secinājumi un risinājumi    21
5.  Mārketinga komunikācijas palielināšanas un uzlabošanas iespējas AS „Baltijas Izaugsmes Grupa”    23
Extract

Viss ir ļoti vienkārši. Tirgus ir vieta, kur notiek preču apmaiņa pret citām precēm vai naudu. Ja Jūs ko ražojat vai sniedzat pakalpojumus, Jums būtu jāzina kā labāk savu ražojumu tirgū piedāvāt. Kā nodrošināt tā arvien lielākus pārdošanas apjomus. Kā rīkoties apgūstot jaunus tirgus; vai ko darīt, ja sāncensis atņem jau iekaroto tirgus daļu. Un vispār, tāpēc, lai dzīve visiem uzņēmējiem būtu interesantāka, ir radīts mārketings.
Mārketinga viena no galvenajām funkcijām ir - prognozēt un analizēt nākotni. Uzņēmuma mārketinga nodaļai var būt graša cena, ja tā galvenokārt nodarbojas ar esošās situācijas analīzi, vai vēl sliktāk- analizē savas kļūdas pagātnē. Tās galvenais uzdevums - skatīties nākotnē, modelēt visdažādākās mārketinga situācijas, tirgus segmentu un piedāvājumu - pieprasījumu maiņas, kas būs konkrētajā tirgū tikai pēc gadiem. Īsāk izsakoties - mārketinga nodaļai ir jādzīvo nākotnē, neatraujoties no realitātes. Tas patiešām ir grūti izpildāms uzdevums, bet reāls.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1144963
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register