Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:432234
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.01.2003.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 16 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Reklāmas saturs un būtība. Tās loma sabiedrībā    4
1.1.  Reklāmas sociāli-ekonomiskās problēmas un tās loma sabiedrības dzīvē    4
1.2.  Reklāmas uztveres sociāli-psiholoģiskās problēmas    17
1.3.  Nepieciešamība vērsties pie reklāmas un tās motivācija    20
2.  Sociāli-psiholoģiskās uztveres un ietekmes nozīme reklāmindustrijas pilnveidošanā    22
2.1.  Galvenās mūsdienīgo audiovizuālo reklāmas līdzekļu ietekmes un uztveres tendences    22
2.2.  Reklāmindustrijas efektivitāte un tās pilnveidošanas veidi    25
  Secinājums    29
  Literatūra    30
Extract

Darbā uz speciālās literatūras, socioloģisko un psiholoģisko pētījumu bāzes izvirzīti galvenie faktori, kuri ietekmē reklāmas uztveres procesu . MĒRĶIS - noteikt reklāmas iedarbību uz patērētājiem. Pierādīt, ka sociāli-psiholoģiskā pieeja reklāmdarbības laukam dod iespēju praktiskajiem darbiniekiem daudz profesionālāk organizēt reklāmas procesus, paaugstināt tās kvalitātes potenciālu un, līdz ar to, paplašināt tās efektivitātes robežas.
Tirgus ekonomikas apstākļos, kuru sākumu iezīmēja administratīvi-komandatoriskās sistēmas sabrukums, reklāma strauji ielaužas mūsu dzīvē, aizpildot iespaidīgu daļu televīzijas un radio ētera laika , satiekoties ar to periodisko izdevumu lappusēs, transportā, tirdzniecības vietās, pilsētu ielās un autostrādēs. Burtiski dažu gadu laikā noticis milzīgs izrāviens reklāmas jomā gan kvantitātes, gan kvalitātes ziņā. Reklāmas labākie piemēri varētu tikt atzīti par mākslas darbiem plašā šī vārda nozīmē.
Neizmērojami ir pieaugusi un pieaug reklāmas nozīme ekonomikas laukā, īpaši kādreizējo padomju zemju ekonomikas dzīves procesos. Tirgus paplašināšanās un preču pieplūduma rezultātā vēršanās pie reklāmas kļūst par aizvien skaudrāku nepieciešamību ražotāju un tirgotāju dzīvē. No otras puses, reklāmas pakalpojumu tirgus paplašināšanās rezultātā, veidojas arī vietējās ekonomikas reklāmas atzars.
Reklāma kā cilvēku vairuma darbību un pārdomu rezultāts, būtiski noteikusi teorētiskos meklējumus. Jāatzīmē, ka pašlaik (Latvijā) notiek mērķtiecīgs profesionālu reklāmas veidotāju pieaugums. Speciālisti, kas darbojas reklāmas jomā, nespēj veikt nošķīrumus savā daudzslāņainajā profesijā. Šeit tiek izmantotas zināšanas no daudzām sfērām: antropoloģijas, vēstures, literatūras, mākslas, komunikāciju zinātnes, ekonomikas, mārketinga, psiholoģijas, socioloģijas utt. Tādējādi, psiholoģijas zinātnes pielietojums rada apstākļus, kuru rezultātā preces patērētāja un reklāmdevēja starpā rodas dialogs, kas veicina efektīgu preču noietu un savstarpējās attiecības. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register