Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:654444
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.10.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 19 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Reklāmas vēsture    4
2.  Reklāmas būtība    6
3.  Reklāma un ietekmēšana    7
4.  Pusaudžu vecumposma raksturojums    8
4.1.  Pusaudžu emocionālais raksturojums un uztvere    8
5.  Mediju spiediens uz pusaudžu auditoriju    10
  Secinājumi    11
  Literatūras saraksts    13
Extract

Secinājumi
1. Reklāmas ietekmi apzinājās jau civilizācijas iepriekš, piemēram, Senajā Romā. Tas norāda uz to, ka šis bezgalīgs cikls - vienmēr būs kāds, kurš pārdos, vienmēr - kāds kurš pirks, un vienmēr, kāds, kas gribēs uz to nopelnīt, pat ja tas ietver manipulāciju.
2. Pateicoties Johana Gūtenberga iespiedtehnikas izveidei, reklāmas varēja iespiest laikrakstos, un tās padarīt pieejamas plašākai sabiedrībai.
3. Reklāmas attīstību sekmēja industriālā revolūcija. Tas notika tāpēc, ka pieauga uzņēmumu skaits, līdz ar to konkurence gan iekšzemē, gan ārvalstīs palielinājās, un uzņēmēji daudz vairāk spēkus ieguldīja tieši sava uzņēmuma popularizēšanai, lai spētu izcelties.
4. Reklāma ir vispopulārākais mārketinga komunikācijas veids, domājams, tas tāpēc, ka reklāmas tradīcijas ir ļoti senas, reklāma neparedz tiešu kontaktu ar pircēju, tā ir bezpersoniska un tā spēj aptvert lielas potenciālo pircēju masas.
5. Reklāma vistiešākajā nozīmē tiek veidota, lai mēs to uztvertu ar savām maņām (redzi, dzirdi), līdz ar to šī informācija saglabātos mūsu atmiņā un vēlāk parādītos mūsu darbībā.
6. Pusaudžu vecums tiek definēts no 12-18 gadiem, un šajā vecumposmā bērns kļūst par pieaugušo, notiek lielas fizioloģiskās pārmaiņas. Šie fizioloģiskie procesi ietekmē arī pusaudžu sabiedrības sapratni. Tiek formēts pasaules uzskats, vērtības, personība, bet ja pusaudzis nav apmierināts ar savu izskatu, tas attstāj iespaidu uz šo formēšanās procesu.
7. Pusaudžiem ļoti svarīgi ir kļūt neatkarīgākiem no saviem vecākiem. Vecāku autoritārās lomas zudums jaunieša acīs, ir lieliska iespēja reklāmas veidotājiem manipulēt tieši ar šo mērķa auditoriju, vēstot informāciju, ka iegādājoties šo preci, tu iegūsi neatkarību.
9. Pusaudži ir ļoti emocionāli, tas notiek fizioloģisko pārvērtību un hormonu ietekmē. Savukārt tas parada viņu emocionālo uztveri daudz asāku, kā pieaugušam cilvēkam. Kā zināms reklāmās tiek plaši izmantots emocionālais faktors, un tieši tāpēc ar tā izmantošanu ir vieglāk piekļūt pusaudžu mērķa grupai.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register