Reklāmas juridiskās regulēšanas problēmas Latvijas normatīvajos aktos.
1)Es izvelējos rakstīt par reklāmu, jo gribu saistīt ar to savu nākamo profesiju. Gribu strādāt reklāmās jomā, un kļūt par labu speciālistu, lai to sasniegtu ir vajadzīgas noteiktas zināšanas likumdošanā, lai operētu ar savam iespējam, un gūt aizsardzību no valsts iestādēm.
2)a) Valsts regulēšana:
Reklāmas darbība kopumā.
Preču reklāma, kas potenciāli apdraud patērētāju.
Reklāmas ideju un risinājumu autortiesību aizsargāšana.
Reklāma ar speciālo piedāvājumu.
Salīdzinoša un maldinoša reklāma.
Reklāma, kas domāta bērniem.
b) Likuma definīcijas par reklāmas procesa pamatdaļibniekiem: reklāmdevējs, reklāmas ražotājs, reklāmas izplatītais, reklāmas patērētais.
c) Dažādu reklāmas veidu īpatnības ko paredz likums (radio, TV programmas, drukas izdevumi, arās reklāma, transporta reklāma), ka arī atsevišķu produktu reklāmas īpatnības ( alkohols, tabakas izstrādājumi, medikamenti, ieroči).
d) Izpildorgānu sistēmas funkcijas un esamība.…