Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:500093
 
Evaluation:
Published: 11.01.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Kampaņas apraksts    4
  Kampaņas novērtēšana    6
  Secinājumi    12
  Literatūras saraksts    13
Extract

2. Kampaņas apraksts
Jauns projekts pozicionē Latvijas galvaspilsētu, ka ziemeļu pērli.
Galvenie principi uz kuriem balstās projekta veidotāji ir sekojoši- tūrisms, kā prioritāte un līdzeklis, kas palīdzēs pārvarēt krīzi. „Jo mazāk tūristu, jo mazāk pavāru, bārmeņu, oficiantu, istabeņu, taksistu, zobārstu, frizieru utt” A. Šlesers. Tūrisma attīstība palielinās IKP tūrismu jomā līdz 15-20% gadā, kas ļaus uz katru piesaistītu miljonu tūristu rīkot 10 tūkst jaunu darba vietu.
Kampaņas dibinātāji: ir Rīgas dome ( pieder 70% akcijas), aviosabiedrība airBaltic (10%), Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija(10%) un Latvijas Tūrisma Aģentu asociācija (10%).1

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register