-
Reklāmas kampaņas veidošana
Nr. | Chapter | Page. |
1. | Ievads | 3 |
2. | Preces raksturojums | 4 |
2.1. | Preces klasifikācijas grupa, piedāvātais preču sortiments | 4 |
2.1.1. | Piedāvātais preču sortiments | 4 |
2.2. | Preces parametru raksturojums | 5 |
2.3. | Kvalitātes raksturojums | 5 |
2.4. | Iesaiņojums, marķējums | 5 |
2.5. | Uzglabāšanas noteikumi | 6 |
3. | Preces cenas veidošana | 6 |
3.1. | Noteikt preces pārdošanas cenu atbilstoši 3 cenas noteikšanas metodēm | 6 |
3.1.2. | Cenu noteikšana, ņemot vērā pieprasījumu | 8 |
3.1.3. | Cenu noteikšana ņemot vērā konkurentu cenas | 8 |
Noteikt preces cenas veidošanās ietekmējošos faktorus | 8 | |
4. | Reklāmas programmas | 10 |
4.1. | Noteikt reklāmas izveides mērķus | 10 |
5. | Reklāmas līdzekļi | 12 |
5.1. | Reklāmas aptveres plašums, biežums | 12 |
5.2. | Reklāmas izplatīšanas veidi | 12 |
5.2.1. | Reklāma masu medijos | 13 |
5.2.2. | Radio reklāma | 13 |
5.2.3. | TV reklāma | 14 |
5.2.4. | Vides reklāma | 14 |
5.2.5. | Preču zīme | 15 |
5.3. | Reklāmas laika grafiks | 16 |
6. | Reklāmas noformējums | 17 |
Bibliogrāfiskais rādītājs | 19 |
Reklāmas veidošana ir ļoti atbildīgs un sarežģīts darbs. Reklāmas veidošanas un sagatavošanas posmā jau ir svarīga radoša pieeja un idejas. Ja reklāmā nebūs padomāts par stratēģiju un netiks izveidota analīze, reklāma būs nesaprotama un „sausa”, tā nepiesaistīs attiecīgo auditoriju. Šai analīzei jābūt virzītai uz mērķauditoriju, reklamējamo uzņēmumu, preci un konkurentu piedāvājumu analīzi, tai jābūt pēc iespējas plašai, tas ir- jāmāk uzdot pietiekami dažādus jautājumus, kas dotu neparastas idejas oriģinālas radošās koncepcijas izveidei. Lai vieglāk būtu izveidot reklāmas kampaņu sākumā jāsāk ar jautājumiem, kurus parasti uzdodam domājot par reklāmas izveidošanu. Mēs reklamēsim mobilo telefonu: tātad, kādiem cilvēkiem ir paredzēts mūsu mobilais telefons, kas viņu pirks, kam viņš būs vajadzīgs, kad cilvēki viņu iegādāsies, ar ko viņš būs labāks par citiem mobilajiem telefoniem, cik viņš būs ērts un parocīgs, kāda būs viņa sarežģītības pakāpe u.c. Jautājumu sarakstu var pagarināt divas, trīs un vēl vairāk reizes, neaizmirstot katru jautājumu papildināt ar pašu svarīgāko,- kāpēc?
Kad reklāmas veidošanai ir sagatavota pietiekama informatīvā bāze un stratēģija ir izstrādāta, seko nākamie posmi: ideju ģenerēšana, radošās koncepcijas izveide un novērtējums
Lai reklāmas izveidošana ritētu tā, kā tam vajadzētu būt nepieciešama attiecīgā atmosfēra un attiecīgie reklāmas izveidotāji. Modernu mobilo telefonu, kura mērķauditorija būs jaunieši no 16 – 25 gadiem nevar izstrādāt pensionārs ar konservatīvu domāšanu. Tāpēc ļoti svarīgi ir kampaņai izvēlēties cilvēku, kura domāšana ir atbilstoša mērķauditorijai, vai arī viņš pats var būt mērķauditorija. Dažas no veiksmīgākajām aģentūrām ļauj saviem darbiniekiem strādāt tur, kur tas tiem padodas vislabāk, piemēram, mājās.
Visiem reklāmas veidošanā iesaistītajiem jābūt radošām personībām. Reklāmas biznesā visvērtīgākie ir tieši tie radošie, kas savas spējas īpaši izkopuši, pie tām mērķtiecīgi strādājuši, jo tādu idejas ir praktiskāk savienojamas ar reklāmas stratēģiju, mārketinga mērķiem. Ļaudis ar pilnīgi “trakām” un radoši nepraktiskām idejām gaida plašais augstās mākslas lauks. …
Darbs ir izveidots atbilstoši augstskolas prasībām. kvalitatīvs.
-
Cenu veidošana LMT pakalpojumiem
Research Papers27 Economics, Marketing, Advertising, Business
- Reklāmas kampaņas veidošana
- Reklāmas kampaņas veidošana
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Reklāmas kampaņas veidošana uzņēmumā
Research Papers for university14
Evaluated! -
Reklāmas kampaņas veidošana
Research Papers for university17
-
Interneta reklāmas un tās novērtējums
Research Papers for university12
-
Uzmanības piesaistīšanas paņēmieni TV reklāmās (patērētāju attieksme pret tiem)
Research Papers for university27
-
Uzņēmuma SIA "Sky Building" reklāmas veidi un to novērtējums
Research Papers for university30