Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:353670
 
Author:
Evaluation:
Published: 07.05.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    3
2.  Preces raksturojums    4
2.1.  Preces klasifikācijas grupa, piedāvātais preču sortiments    4
2.1.1.  Piedāvātais preču sortiments    4
2.2.  Preces parametru raksturojums    5
2.3.  Kvalitātes raksturojums    5
2.4.  Iesaiņojums, marķējums    5
2.5.  Uzglabāšanas noteikumi    6
3.  Preces cenas veidošana    6
3.1.  Noteikt preces pārdošanas cenu atbilstoši 3 cenas noteikšanas metodēm    6
3.1.2.  Cenu noteikšana, ņemot vērā pieprasījumu    8
3.1.3.  Cenu noteikšana ņemot vērā konkurentu cenas    8
  Noteikt preces cenas veidošanās ietekmējošos faktorus    8
4.  Reklāmas programmas    10
4.1.  Noteikt reklāmas izveides mērķus    10
5.  Reklāmas līdzekļi    12
5.1.  Reklāmas aptveres plašums, biežums    12
5.2.  Reklāmas izplatīšanas veidi    12
5.2.1.  Reklāma masu medijos    13
5.2.2.  Radio reklāma    13
5.2.3.  TV reklāma    14
5.2.4.  Vides reklāma    14
5.2.5.  Preču zīme    15
5.3.  Reklāmas laika grafiks    16
6.  Reklāmas noformējums    17
  Bibliogrāfiskais rādītājs    19
Extract

Reklāmas veidošana ir ļoti atbildīgs un sarežģīts darbs. Reklāmas veidošanas un sagatavošanas posmā jau ir svarīga radoša pieeja un idejas. Ja reklāmā nebūs padomāts par stratēģiju un netiks izveidota analīze, reklāma būs nesaprotama un „sausa”, tā nepiesaistīs attiecīgo auditoriju. Šai analīzei jābūt virzītai uz mērķauditoriju, reklamējamo uzņēmumu, preci un konkurentu piedāvājumu analīzi, tai jābūt pēc iespējas plašai, tas ir- jāmāk uzdot pietiekami dažādus jautājumus, kas dotu neparastas idejas oriģinālas radošās koncepcijas izveidei. Lai vieglāk būtu izveidot reklāmas kampaņu sākumā jāsāk ar jautājumiem, kurus parasti uzdodam domājot par reklāmas izveidošanu. Mēs reklamēsim mobilo telefonu: tātad, kādiem cilvēkiem ir paredzēts mūsu mobilais telefons, kas viņu pirks, kam viņš būs vajadzīgs, kad cilvēki viņu iegādāsies, ar ko viņš būs labāks par citiem mobilajiem telefoniem, cik viņš būs ērts un parocīgs, kāda būs viņa sarežģītības pakāpe u.c. Jautājumu sarakstu var pagarināt divas, trīs un vēl vairāk reizes, neaizmirstot katru jautājumu papildināt ar pašu svarīgāko,- kāpēc?
Kad reklāmas veidošanai ir sagatavota pietiekama informatīvā bāze un stratēģija ir izstrādāta, seko nākamie posmi: ideju ģenerēšana, radošās koncepcijas izveide un novērtējums
Lai reklāmas izveidošana ritētu tā, kā tam vajadzētu būt nepieciešama attiecīgā atmosfēra un attiecīgie reklāmas izveidotāji. Modernu mobilo telefonu, kura mērķauditorija būs jaunieši no 16 – 25 gadiem nevar izstrādāt pensionārs ar konservatīvu domāšanu. Tāpēc ļoti svarīgi ir kampaņai izvēlēties cilvēku, kura domāšana ir atbilstoša mērķauditorijai, vai arī viņš pats var būt mērķauditorija. Dažas no veiksmīgākajām aģentūrām ļauj saviem darbiniekiem strādāt tur, kur tas tiem padodas vislabāk, piemēram, mājās.
Visiem reklāmas veidošanā iesaistītajiem jābūt radošām personībām. Reklāmas biznesā visvērtīgākie ir tieši tie radošie, kas savas spējas īpaši izkopuši, pie tām mērķtiecīgi strādājuši, jo tādu idejas ir praktiskāk savienojamas ar reklāmas stratēģiju, mārketinga mērķiem. Ļaudis ar pilnīgi “trakām” un radoši nepraktiskām idejām gaida plašais augstās mākslas lauks. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register