Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:919425
 
Evaluation:
Published: 17.06.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Reklāmas kampaņas jēdziens un būtība    4
1.2.  Kampaņu iedalījums pēc to galvenā mērķa    4
1.3.  Reklāmas kampaņas uzmetums    6
1.4.  Reklāmas kampaņas tapšanas process    6
1.5.  Reklāmas kampaņas budžets    8
2.  Reklāmas un tās pasākumu ierobežojumi Latvijas Republikā    10
2.1.  Reklāmas likums    10
2.3.  Citi likumi, kas skar reklāmas pasākumus    12
3.  Palīgi kampaņas veidošanā    13
3.1.  Reklāmas aģentūru nozīme kampaņas veidošanā    13
3.2.  Mediju aģentūru nozīme kampaņas veidošanā    15
4.  Cigarešu līnijas reklāmas kampaņas analīze    17
4.1.  Komunikācijas būtība    18
4.2.  Vide    18
4.3.  Vizuālie efekti    19
4.4.  Komunikācijas nosacījumi    19
4.5.  Kampaņas aktivitātes    20
4.6.  Uzrunātās mērķauditorijas lielums    21
5.  Secinājumi    23
6.  Priekšlikumi    24
7.  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    25
Extract

1.Reklāmas kampaņas jēdziens un būtība
Reklāmas kampaņa ir stratēģisks plāns, kas apvieno kopējā idejā reklāmas paziņojumu sērijas dažādos plašsaziņas līdzekļos noteiktā laika posmā. [3;103]
Kursa darba autors atzīst šo definējumu par piemērotāko, jo būtu jāsaprot, ka kampaņa ietver sevī koncepciju par to kāda būs reklāma, kur to demonstrēs un cik ilgi. Mērķu sasniegšanai un efektīvam līdzekļu izlietojumam attiecīgās darbības ir jāplāno, pietam vēlamais nākotnes rezultāts ir diezgan prognozējams, ja pirms tam tiek pielietota apstākļu analīze un piemērotas rīcības izvēle, lai iedarbotos uz potenciālo mērķauditoriju. Par kampaņas uzdevumu var saukt pārdošanas procesa stimulēšanu, tomēr grūti cerēt uz lieliem reklāmas panākumiem, ja produkta dizains vai iesaiņojums nepiesaista pircēju uzmanību vai tiek uzskatīts par neatbilstošu, iespējams, ka cenas nav adekvātas mērķa publikai un tirdzniecības vietu izvietojums nav optimālākais. Šādos gadījumos būtu muļķīgi cerēt, ka reklāma novērsīs pārējās nepilnības. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register