Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:151263
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.10.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    2
2.  Preču zīme    3
3.  Produkta sortiments un tā raksturojums    6
4.  Reklāmas aģentūras Latvijā - Rīgā    6
5.  Mediju tirgus analīze    7
5.1.  Latvijas mediju tirgus 2006/07 gadā    8
6.  Mana uzņēmuma analīze    10
6.1.  Reklāmas nozares stiprās puses    10
6.2.  Reklāmas aģentūras vājās puses    10
6.3.  Iespējas    10
6.4.  Draudi    10
7.  Secinājumi    11
  Izmantota literatūra    12
Extract

Esmu izvēlējies rakstīt nozares aprakstu par reklāmas aģentūru piedāvātajiem pakalpojumiem. Par šo tēmu rakstīšu arī biznesa plānu – reklāmas aģentūras izveidošana preču zīmju izstrādāšanai.
Tagad pasaulē un Latvijā ir ļoti daudz un dažādas pazīstamas preču zīmes (angļu v. Brands), kuras katram cilvēkam ir labi zināmas un saistās ar kādu firmu vai preci/pakalpojumu. Veiksmīga un uzticama preču zīme ir viens no galvenajiem aspektiem, kāpēc pērk konkrēto produktu.
Ar šo darbu paredzu izpētīt attiecīgās nozares pašreizējo situāciju Latvijā, izpētīt un analizēt ekanomiskos datus par to. Īsi un vienkārši aprakstīšu to, kads uzdevums ir preču zīmēm. Nozares aprakstā pielietošu statistikas metodes, salīdzināšas metodes.

Preču zīme ir apzīmējums, kuru lieto, lai kāda uzņēmuma produktus atšķirtu no citu uzņēmumu produktiem.
Preču zīmes var būt:
vārdiskas — sastāv no burtiem, no vārdiem, arī no personvārdiem, uzvārdiem, no cipariem;
grafiskas — attēls, zīmējums, grafisks simbols, krāsu salikums;
telpiskas — telpisks apjoms, preces vai tās iesaiņojuma forma;
kombinētas — sastāv no iepriekšminēto elementu kombinācijām, piemēram, preces etiķete u. tml.
Atļauts reģistrēt arī īpašu veidu preču zīmes, piemēram, skaņas un gaismas signālus vai citus apzīmējumus, ja tie ir grafiski attēlojami.
Jēdzienam preču zīme pamatā ir vārds brand- zīme jeb marķējums. Tā senajā Romā apzīmēja procesu, kad mājlopiem uz sāniem iededzināja to piederības zīmi, lai spētu atpazīt lopus savā ganāmpulkā un atšķirt tos no citiem.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register