Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:971521
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.02.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Mārketinga komunikāciju komplekss    4
2.  Reklāmas jēdziens un nozīme    8
3.  Preču realizācijas stimulēšana    12
4.  Reklāmas loma mazumtirdzniecībā    14
  Secinājumi un priekšlikumi    17
  Izmantotās literatūras saraksts    18
Extract

Referāta tēma ir “Reklāmas nozīme tirdzniecība”.
Iemesls, tēmas izvēlē ir tāds, ka reklāma ir pakalpojums, ko izmanto arvien lielāks skaits tirdzniecības uzņēmumu, tāpēc ir būtiski izanalizēt visas iespējas un alternatīvas šajā darbības sfērā, lai izvēlētos piemērotāko gan kvalitātes, gan arī finansiālajā ziņā.
Straujš reklāmas popularitātes pieaugums liecina par tās izdevīgumu kā tirdzniecības uzņēmumiem, tā arī patērētājiem.
Referāta mērķis ir izprast un analizēt reklāmas nozīmi un lomu tirdzniecība, kā arī izpētīt un noteikt šī pakalpojuma perspektīvas nākotnē. Izvirzītā mērķa sasniegšanai darbā risināti sekojoši uzdevumi:
1.noteikta mārketinga komunikāciju kompleksa nozīme kā pamats veiksmīgai preču virzīšanai tirgū;
2.izpētīta reklāmas būtība;
3.izanalizētas reklāmas priekšrocības;
4.noteikta vēlamā tirdzniecības uzņēmuma reklāmas darbības stratēģija.
Kā pētījuma avoti darbā izmantoti reklāmu reglamentējoši LR likumdošanas akti, speciāla un vispārēja rakstura literatūra, balstoties uz kuru ir veikta reklāmas vispārējo noteikumu analīze un nozīme tirdzniecībā.
Mūsdienās tikai nedaudzi komercuzņēmumi var sekmīgi strādāt bez reklāmas palīdzības. Ar tās palīdzību tiek veicināta preces realizācijas virzīšana tirgū.
Lai veiktu sekmīgu reklāmas kampaņu, sākumā ir nepieciešams iztrādāt mārketinga komunikāciju kompleksu. Vispārejā komikāciju procesa ietvaros mārketinga komunikāciju procesam ir savas īpatnības. Uzņēmumam jāplāno un jāveido komunikācijas ar pircējiem, starpniekiem un dažādām saskares (reklāma, realizācijas stimulēšana) personu grupām. Starpnieki plāno un veido komunikācijas ar pircējiem un saskares personu grupām. Savukārt pircējiem ir mutiskas un sakstiskas komunikācijas ar saskares personu grupām, kā arī veidojas atgriezeniskā saite ar uzņēmumu un starpniekiem.
Mārketinga komunikāciju komplekss ietver četrus veidus, kurus sadzīvē parasti apzīmē ar vārdu „reklāma”:
reklāma – „ir ar uzņēmējdarbību vai profesionālo darbību saistīts jebkuras formas vai jebkura veida paziņojums vai pasākums, kura nolūks ir veicināt preču vai pakalpojumu (arī nekustamā īpašuma, tiesību un saistību) popularitāti vai pieprasījumu pēc tiem.”1 Reklāmai ir raksturīga maksas forma un masveidība;
preču realizācijas stimulēšana – īslaicīga preču pirkšanas un pārdošanas motivēšanas metožu izmantošana.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register