Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:677869
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.02.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 17 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Mārketinga iekšējā vide    6
1.1.  Uzņēmuma raksturojums    6
1.2.  Produkta apraksts    9
2.  Mārketinga arējā vide    10
2.1.  Tiešas ietekmes ārējā vide- mikrovide    10
2.1.1.  Pieprasījuma apraksts    10
2.1.2.  Pieprasījuma prognozes    11
2.1.3.  Mērķauditorija    12
2.1.4.  Konkurence    13
2.1.5.  Konkurējošie uzņēmumi    14
2.1.6.  Sadarbības partneri    14
2.2.  Netiešas ietekmes ārējā vide- makrovide    16
3.  Situācijas analīze(SVID)    18
4.  Mārketinga un mārketinga komunikāciju mērķi un stratēģijas    23
4.1.  Mērķu hierarhija    23
4.2.  Mārketinga komunikāciju stratēģijas    24
5.  Reklāmas plāns    26
5.1.  Reklāmas ziņas stratēģija un taktika    26
5.2.  Reklāmas sludinājums    28
5.3.  Mēdiju plāns    30
5.4.  Reklāmas budžets    33
  Secinājumi un priekšlikumi    34
  Bibliogrāfiskais saraksts    35
Extract

„Mārketings –tas ir saskares punkts, kurā sakrīt patērētāju un uzņēmumu vēlmes un intereses”.
Pēc V. Praudes domām ir jāatšķir mārketings kā sabiedriska darbība (darbības, kas virzītas uz cilvēka vēlmju vajadzību un pieprasījuma apmierināšanu ar produktu ražošanas un maiņas palīdzību) no mārketinga kā biznesa darbības (biznesa darbību sistēma ietver tirgus izpēti, ieskaitot produktu vadīšanu, cenu veidošanu, sadali un virzīšanu mērķtirgū, lai īstenotu uzņēmuma mērķus).
Tādejādi mārketinga funkciju īstenošana nozīmē ne tikai pircēju vajadzību noteikšana, bet arī visas saimnieciskās darbības organizēšanu uz pircēju vajadzību un pieprasījuma apmierināšanu. Mārketings pēc savas būtības nav saistīts ar kaitīgiem mērķiem, taču šī procesa vadīšana un īstenošana ir pretrunīga un līdz ar to var izraisīt negatīvas sekas. Mārketinga stratēģija palīdz atrisināt uzdevumus, kas pastāv, risinot problēmas tirgū, saimniecisko savstarpējo sakaru veidošana starp ražotājiem (pakalpojumu sniedzējiem) un patērētājiem.

Vispopulārākais marketinga komunikācijas veids ir reklāma. Kā ziņojumu izplatīšanas metode tā ir pazīstama jau sen. Tās izmanto, lai veidotu uzņēmuma tēlu( imidžu), nostiprinātu patērētāju nostāju par noteikto produktu kvalitāti un cenu, izplatītu informāciju par produkta pārdošanu u.tml.
Reklāma ir apmaksāts un nepersonalizēts mārketinga komunikāciju veids, kuru veic identificēti reklāmdevēji, izmantojot dažādus izstrādes paņēmienus un izplatīšanas līdzekļus, lai ietekmētu pircēju rīcību tirgū un sasniegtu komunikācijas mērķus.
No definīcijas izriet, ka reklāmai piemīt šādi galvenie raksturojumi:
Maksas forma(piemēram, reklāmdevējs pērk avīze laukumu savai reklāmai);
Masveidība (piemēram, reklāmu var izplatīt lielā metiena avīzēs, žurnālos u.tml.);
Bezpersoniskums (reklāma neparedz personīgus kontaktus ar pircējiem, tāpat kā pircēji neatbild reklāmas ziņojumiem, proti, reklāma ir spējīga veikt tikai monologu, nevis dialogu)
Reklāmdevēja identifikācija (neatkarīgi no reklāmas veida ir skaidrs, kas ir reklāmdevējs).…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register