Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:429191
 
Evaluation:
Published: 04.09.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 4 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Reklāmas vispārīgais raksturojums    4
1.1.  Reklāmas psiholoģijas priekšmets    5
1.2.  Reklāmas psiholoģija darbībā    6
2.  Reklāmas psiholoģijas zinātniskā bāze    7
2.1.  Pseidozinātniskie paziņojumu reklāmas vēstījumos    7
2.2.  Empīrisko pētījumu 3 aspekti reklāmas psiholoģijā    8
3.  Uztveres procesi reklāmas mērķauditorijā    10
3.1.  Reklāmas uztveres nosacījumi    10
3.2.  Emocionālais uztveres procesa sākums    13
  Secinājumi    15
  Izmantotā literatūra    16
Extract

Referātā apskatīšu: reklāmas vispārīgo raksturojumu, reklāmas psiholoģijas priekšmetu, reklāmas psiholoģiju darbībā, ieskats būs arī reklāmas psiholoģijas zinātniskajā bāzē, kā arī uztveres procesi reklāmas mērķauditorijā.
Darba mērķis: iegūt priekšstatu par reklāmas psiholoģiju, kā par vienu no daudzajiem psiholoģijas veidiem.
1. Reklāmas vispārīgais raksturojums
Ko tad nozīmē vārds „reklāma”? No latīņu valodas tas nozīmē – skaļi saukt, izkliegt. Kā dots svešvārdu vārdnīcā, tad „reklāma” nozīmē ziņu informācijas izplatīšana, uzraksti, plakāti, radio paziņojumi, sludinājumi utt.(3.) Cita definīcija vēsta, ka reklāma ir jebkura ražotāja vai pārdevēja vēršanās pie potenciālā patērētāja ar informāciju par savu prece. No definīcijas Filips Kotlers ir izdarījis šādu secinājumu:
Reklāma ir jebkura apmaksāta preču vai pakalpojumu netiešo pārstāvju forma, kā arī pazīstamu sponsoru ideju tālākā virzīšana.
Ikdienā ar vārdu „ reklāma” visbiežāk tiek saprasti vēstījumi par precēm vai pakalpojumiem, ko ar reklāmas aģentūru un plašsaziņas līdzekļu palīdzību izplata ražošanas tirdzniecības vai finanšu uzņēmumi, lai ietekmētu patērētāju.(5.) Tomēr no psiholoģiskā skatupunkta šāda reklāmas jēdziena izpratne ir pārāk virspusēja.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register