Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:760498
 
Evaluation:
Published: 20.10.2020.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 5 units
References: Not used
Extract

Emocionāla pieredze ir tas, kas atšķir spēcīgākos un mīlētākos zīmolus no pārējiem – arvien vairāk līdzīga izskata, līdzīgu sajūtu un līdzīga darbības stila zīmoliem. Kāda ir atšķirība starp „Zelta Zivtiņu” un citiem mobilo telefonu priekšapmaksas karšu zīmoliem? Tā ir iespēja sekot līdzi reklāmas „Būs par ko parunāt” seriāla varoņu aktualitātēm, iegūt jaunu pieredzi īpaši izveidotā tramvajā – dzīvoklī, izklaidēties ZZ interneta klubā un gūt emocionālu pieredzi. Vai tas atmaksājas? Jā, tikai gada laikā kopš „Zelta Zivtiņas” zīmola jaunās koncepcijas ieviešanas ievērojami pieaugusi lietotāju lojalitāte un iegūti vairāk nekā 100 000 jaunu klientu. Klienti atmaksā ar savu lojalitāti tiem zīmoliem, kuri cilvēkus iesaista patīkamu ieradumu veicinošā, emocionāli apmierinošā pieredzē.
Emocionāli pievilcīga zīmola pieredze var radīt jaunas kategorijas un veicināt strauju biznesa izaugsmi, tāpat tā var atdzīvināt nozares, kas jau nolemtas vēstures grāmatām.
Emocionāli piesaistīti klienti, protams, var būt neticami liela vērtība. Latvijā ir fenomens - „Draugiem.lv”, tikai gada laikā kļūstot par enerģiskāko Latvijas zīmolu starp 300 spēcīgākajiem zīmoliem Latvijā. Tātad, jo emocionāli spēcīgāka ir tava zīmola pieredze, jo unikālāka un netaustāmāka vērtība tiek radīta.
Tas nozīmē, ka reklāmas aģentūrā ir jābūt atbildīgām par zīmola klienta pieredzes katra elementu plānošanu, sākot ar zīmola iepazīstināšanu un beidzot ar pirkuma brīdi. Lai to paveiktu, vienā komandā svarīgi saliedēt visus nepieciešamos talantus un komunikāciju speciālistus.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register