Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:763646
 
Evaluation:
Published: 08.02.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Reklāmas veidošanas principi    4
2.  Reklāmas veidošanas principu izmantošana    7
2.1.  Praimings    7
2.2.  Krāsa    9
2.3.  Vārdi, personas un citi instrumenti    9
3.  Reklāmas psiholoģijas subjektīvais novērtējums    12
  Secinājumi    13
  Izmantotā literatūra    14
Extract

Ir interesanti lasīt dažādus pētījumus, kas parāda kā reklāma darbojas tieši no psiholoģiskā viedokļa, jo pa lielam tas notiek zemapziņā. Tāpēc ir diezgan grūti analizēt savu uzvedību, jo bieži vien mēs nesaprotam kāpēc mēs darām to ko mēs darām. Tam ir vajadzīgi pieredzējuši psihologi un kāds aprīkojums, kas mēra smadzeņu darbību, jo lai izskaidrotu kādu rīcību ko mēs neapzināmies tā pat var nesanākt.
Reklāmas speciālistiem pēc autores domām vajadzētu ļoti pievērt uzmanību, katrai reklāmas detaļai un to ļoti pārdomāt. Katra no detaļām (krāsa, vārdi, skaņa), kas tiek izmantota reklāmā nonāk cilvēka uztverē un tās strādā dažādi. Kāda izraisa emocijas, kāda asociācijas un tam visam ir jābūt saliktam tā, lai zemapziņā nonākot līdz veikalu plauktiem patērētājs arī izvēlētos to produktu ko reklāma reklamēja. Reti kad patērētājs nonākot veikalā un domā – es taču redzēju šīs mērces reklāmu, jāpaņem šī mērce. Parasti cilvēki domā reklāmā bija teikt, ka tā ir garšīga un veselīga, tāpēc es viņu paņemšu. Tā tas ir, reklāmai ir jārada emocijas un asociācijas, vienkārši reklāma nemotivēs iegādāties vienkārši preci, tāpēc ka tā grib ražotājs.

Secinājumi
• Reklāma ir jāveido tā, lai tā piesaistītu uzmanību, veidoti interesi, rosinātu vēlmi un beigās patērētājs nopirktu produktu.
• Reklāma uz cilvēkiem iedarbojas gan apzināti, gan neapzināti, tāpēc, lai izveidotu veiksmīgu reklāmu ir jāizmanto psiholoģijas pētījumi.
• Cilvēks ikdienā darbojas uz praiminga bāzes, proti vadās pēc zemapziņas, tāpēc reklāmu vajadzētu veidot atceroties šo faktu.
• Ikvienam elementam reklāmā ir nozīme uz skatītāja apziņu un zemapziņu, lai izveidotu efektīvu reklāmu vajadzētu ņemt vērā gan krāsas nozīmi, gan skaņas nozīmi, gan radītajām emocijām un asociācijām.
• Reklāmas pamatā ir vajadzīgs veidot izjūtas, vienalga kur tās būtu radušās.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1364601
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register