Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:590388
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.10.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Extract

Referāta temats ir „Reklāmas teksta nozīme, tā sastādīšana un uztvere”.
Mūsdienu sabiedrībā, konkurences apstākļos, reklāmai ir liela nozīme preces virzīšanā. Pastāv tik daudz reklāmu un tik daudz vienādu preču, ka jau kļūst ļoti grūti izdomāt kaut ko jaunu, vēl neredzētu. Tāpēc katras reklāmas izstrāde aizņem daudz laika. Ir jāizdomā unikālu zīmi, unikālu lozungu, ir jāizvēlas nepieciešamus vārdus, krāsas un skaņas. Lai galu galā tas viss radītu nepieciešamu efektu uz mērķauditoriju.
Šajā darbā uzmanība tiek veltīta tieši reklāmas tekstam, tā sastādīšanas noteikumiem un tā lomai. Neviena reklāma nevar iztikt pavisam bez vārdiem, teksts ir viens no svarīgākam sastāvdaļām. Krāsas un mūzika var izveidot pozitīvu noskaņu, bet vārdi pārliecina cilvēku, nosūta cilvēka domas noteiktā virzienā.
Darbā uzmanība tiks veltīta pārsvarā: reklāmas teksta sastādīšanas noteikumiem, funkcijām, reklāmas teksta uztverei. Pēc tā visa izdarīt secinājumus, par to kādam tad jāizskatās ideālam reklāmas tekstam.
Darba mērķis ir izstrādāt noteikumus reklāmas teksta uzrakstīšanai, noteikt reklāmas teksta lomu reklamēšanas procesā un noteikt kā reklāmas tekstu labāk uztver lasītāji.
Lai sasniegtu mērķi, tiek analizēta informācija pieejama zinātniskajā literatūrā un Internetā, kā arī dažu pētījumu rezultāti. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register