Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:848328
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.01.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 20 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Psiholoģiskās kategorijas, kas ietekmē reklāmu    4
2.  Patērētāju uzvedības modelis un ietekmētājfaktori    11
3.  Reklāmas plānošana    18
4.  Reklāmas mērķi un mērķa auditorija    19
5.  Reklāmas budžeta plānošana    20
6.  Reklāmas izmaksas    21
7.  Reklāmas ziņojuma izstrāde    22
8.  Reklāmas līdzekļi    24
9.  Reklāmas efektivitātes novērtēšana    27
10.  Reklāmas raksturojums populārākajos masu saziņas līdzekļos    28
11.  Izstāžu, gadatirgu, prezentāciju, iespaidīgu pasākumu nodrošināšana ar reklāmu    38
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    40
Extract

Reklāma - tā šodien ir visur, tā ietekmē mūs visus gan tos, kas reklāmu noliedz, gan tos, kas reklāmu uzskata par nepieciešamu un tos, kuriem reklāma ir kļuvusi par dzīves nepieciešamību.
Virzīšana tirgū ir viens no tirgzinības kompleksajiem elementiem. Galvenais mērķis preces virzīšanai tirgū ir tas, lai cilvēki pirktu preci vai pakalpojumu. Pircēji tiks iedrošināti pirkt jaunu preci, ja ieraudzīs tās reklāmu avīzē, žurnālā, televizora ekrānā. Viņiem var izdalīt bezmaksas preču paraugus vai iedot nogaršot kādu pārtikas produktu. Pircēju var piesaistīt ar izstādēm, preču demonstrēšanu veikalos, reklāma vai sludinājumiem uz autobusiem, trolejbusiem vai pa radio.
Reklāma kā ziņojumu izplatīšanas paņēmiens pasaulē ir pazīstama jau sen. To izmanto, lai veidotu uzņēmuma imidžu, nostiprinātu cilvēku nostāju par noteiktu produkta cenu; izplatītu informāciju par produktu pārdošanu; propagandētu noteiktas idejas u.tml.
Virzīšana tirgū sastāv no:
1)reklāmas;
2)pārdošanas veicināšanas;
3)netiešās reklāmas (sabiedriskās domas ietekmēšanas, propagandas);
4)tiešās pārdošanas.
Reklamēšana ir pieskaitāma pie netiešās pārdošanas. Tā izceļ firmas preci vai pakalpojumu un ietekmē lielu cilvēku auditoriju. Reklāma parasti ir saistīta ar masu informācijas līdzekļiem (TV, radio, avīzēm žurnāliem).Reklāmai izmanto transporta līdzekļus, pastu, katalogus, dažādus izdales materiālus.
Mūsdienu tirgzinības uzdevums ir ne tikai izveidot labu preci, noteikt “pievilcīgu” cenu un nodrošināt tās pieejamību mērķa pircējiem, bet arī veidot komunikāciju – saskarsmi ar klientu.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register