Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:499571
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.01.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 30 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Abstract    4
  Ievads    5
1.  Reklāmas vēsturiskās attīstības teorētiskais raksturojums    7
1.1.  Reklāmas būtība, veidi un loma sabiedrībā    8
1.2.  Reklāmas darbības vadīšana    14
1.3.  Reklāmas ietekme uz patērētāju    17
2.  Reklāmas tirgus attīstība Latvijā    21
3.  A/S ”LAIMA” produktu grupu attīstības un reklamēšanas analīze    26
  Secinājumi un priekšlikumi    29
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    31
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Darba gaitā ir radušies sekojoši secinājumi:
1. Reklāma – apmaksāta, bezpersoniska sazināšanās starp uzņēmumiem, bezpeļņas organizācijām un indivīdiem, kas zināmā veidā ir identificēti reklāmas ziņojumā un kas ar tās palīdzību cer informēt un pārliecināt atbilstošu mērķauditoriju;
2. Reklāmai jābūt patiesai, likumīgai, objektīvai, tā nedrīkst pārkāpt ētikas un humānisma normas, maldināt cilvēkus un pārkāpt godīgas konkurences principus;
3. Reklāmas attīstība ir saistīta ar un ir atkarīga no vairākiem apstākļiem – sociāli ekonomiskajiem, tehnoloģiskajiem, tiesiskiem un tirgus, uzņēmuma reklāmas darbības efektivitāte lielā mērā ir atkarīga no kvalificēta speciālista pieredzes, masu mēdijiem un personīgajiem raksturlielumiem;
4. Reklāma ir viena no mārketinga komunikācijas formām, taču atšķirībā no citiem mārketinga komunikāciju līdzekļiem, tās funkcija nav tikai informēšana. 2010.gadā reklāmas tirgus apjoms Latvijā sasniedza 45.9 milj. latu, bet 2011.gadā 48.4 milj. Latu, starpība sastāda 2.5 milj. latu, tas liecina par reklāmas tirgus pieaugumu un iespējams jau perspektīvu nākotni.
5. Katrs uzņēmējs arvien skaidrāk un saprotamāk apzinās reklāmas nozīmi veiksmīgā un perspektīva uzņēmuma vadīšanas procesā;
6. Reklamētākais zīmols 2010.gadā bija vairumtirgotājs „Rimi”, bet 2011.gadā telekomunikācijas uzņēmums „Tele 2”, kas liecina, ka uzņēmumu starpā tomēr pastāv liela konkurence par izdzīvošanu;
7. No psiholoģiskā viedokļa reklāma ļoti būtiskie ietekmē cilvēka ietekmi uz produkta izvēli un lietošanu;
8. Reklāmas izveide ir būtiski atkarīga no produkta dzīves cikla un darbības, jo labāks produkts, jo ilgāk tas noturas darba tirgū;
9. Reklāma ir ar uzņēmējdarbību vai profesionālo darbību saistīts jebkuras formas vai jebkura veida paziņojums vai pasākums, kura nolūks ir veicināt preču vai pakalpojumu popularitāti vai pieprasījumu pēc tiem caur masu informācijas līdzekļiem.
10. Mūsdienu zinātnieku un ekonomikas analītiķu vidū dominē pārliecība, ka patēriņš ir ekonomiskās attīstības dzinējspēks;
11. Televīzija ir ideāls reklāmas nesējs uzņēmumiem tad, kad nepieciešams stimulēt tirdzniecības pieaugumu, vērsties pie konkurentiem, organizēt tiešu mārketingu plašai publikai, pārliecināt potenciālos pircējus apmeklēt veikalu, saņemt pieprasījumus atbalstīt vai pievērst uzmanību reklāmas pa pastu kampaņai vai sludinājumiem publicētajiem avīzēs un žurnālos.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register