Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:964359
 
Author:
Evaluation:
Published: 05.02.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Mērķauditoriju raksturojums un salīdzinājums    3
1.1.  Klienti    3
1.2.  Darbinieki    4
1.3.  Mediji    5
2.  Uzņēmuma identitātes raksturojums un atbilstība tēlam    5
2.1.  Logo    5
2.3  Devīze    6
2.4.  Noformējums un iepakojums    7
2.5.  Interneta mājas lapa    8
3.  Uzņēmuma produktu analīze (informācija par galvenajiem finanšu rādītājiem, vietu nozarē, nozares tendencēm)    9
4.  Publicitātes analīze: prese, tv, internets    10
5.  Aktivitāšu analīze (mārketings, sabiedriskās attiecības, korporatīvā sociālā atbildība)    11
  Priekšlikumi reputācijas uzlabošanai    13
  Izmantotās literatūras saraksts    15
Extract

Priekšlikumi reputācijas uzlabošanai
• Veidot nepārtrauktu komunikāciju arī ar klientiem – caur dažādām reklāmām; pārdošanas veicināšanu;
• Noskaidrot klientu vēlmes un vajadzības un censties rast kompromisu tam un ievērot klientu vēlmes;
• Informēt klientus par jaunumiem uzņēmumā;
• Nepātraukta darbinieku kvalifikācijas ceļšana, apmācība;
• Veidot publisku informācijas apriti par uzņēmumu – veidot seminārus medijiem, preses konferences, un ne tikai tad, kad ir kas labs paziņojams, bet arī tad, ja informācija ir negatīva;
• Medijiem sniegt tikai patiesu informāciju, nemelot, kaut arī, ja jautājumi un atbildes nav glaimojoši uzņēmumam;
• Izveidot krīzes vadības rīcības plānu, izveidot krīzes vadības komandu, kas nodarbosies ar krīzes situācijām.

Priekšlikumi SIA „Staburadze” reputācijas uzlabošanai
• SIA „Staburadze” ir jāveic iekšējās reputācijas audits. Jānoskaidro ko darbinieki domā par uzņēmumu, jo darbinieki veido uzņēmuma tēlu;
• Staburadzei ir jāmaina vadības stils un vairāk jāinteresējas un jārūpējas par saviem darbiniekiem;
• Ir jāveido labāka komunikācija ar darbiniekiem, jāveido tiešs konatkts vadībai ar saviem padotajiem;
• Jāiesaista darbinieki koperatīvās sociālās atbildības veidošanā un citos dažādos pasākumos, lai darbiniekiem celtos domas par šo uzņēmumu;
• Jāizveido kāda veida motivatori darbiniekiem un jāuzlabo darba apstākļi. Kā arī vairāk neformāli pasākumi jārīko, kur piedalās arī vadība – komandas saliedēšanai;
• Vairāk padomāt par savu sociālo atbildību. Veikt dažādus sabiedrībā labi redzamus darbus, lai sabiedrība varētu novērtēt un redzētu, ka uzņēmumam rūp vide un sabiedrība.

Priekšlikumi SIA „Fazer” reputācijas uzlabošanai
• Izveidot tiešāku kontaktu ar darbiniekiem. Vadībai jāmeklē kontakts ar saviem padotajiem, jāiesaistās procesos vairāk;
• Jāiesaista darbinieki KSA pasākumos;
• Jāņem vērā darbinieku ierosinājumi un domas;
• Mainīt vadības stilu;
• Darbiniekiem pēc iespējas izveidot kādus motivatorus vēl aktīvākai un kvalitatīvākai strādāšanai.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1329365
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register