Priekšlikumi reputācijas uzlabošanai
• Veidot nepārtrauktu komunikāciju arī ar klientiem – caur dažādām reklāmām; pārdošanas veicināšanu;
• Noskaidrot klientu vēlmes un vajadzības un censties rast kompromisu tam un ievērot klientu vēlmes;
• Informēt klientus par jaunumiem uzņēmumā;
• Nepātraukta darbinieku kvalifikācijas ceļšana, apmācība;
• Veidot publisku informācijas apriti par uzņēmumu – veidot seminārus medijiem, preses konferences, un ne tikai tad, kad ir kas labs paziņojams, bet arī tad, ja informācija ir negatīva;
• Medijiem sniegt tikai patiesu informāciju, nemelot, kaut arī, ja jautājumi un atbildes nav glaimojoši uzņēmumam;
• Izveidot krīzes vadības rīcības plānu, izveidot krīzes vadības komandu, kas nodarbosies ar krīzes situācijām.
Priekšlikumi SIA „Staburadze” reputācijas uzlabošanai
• SIA „Staburadze” ir jāveic iekšējās reputācijas audits. Jānoskaidro ko darbinieki domā par uzņēmumu, jo darbinieki veido uzņēmuma tēlu;
• Staburadzei ir jāmaina vadības stils un vairāk jāinteresējas un jārūpējas par saviem darbiniekiem;
• Ir jāveido labāka komunikācija ar darbiniekiem, jāveido tiešs konatkts vadībai ar saviem padotajiem;
• Jāiesaista darbinieki koperatīvās sociālās atbildības veidošanā un citos dažādos pasākumos, lai darbiniekiem celtos domas par šo uzņēmumu;
• Jāizveido kāda veida motivatori darbiniekiem un jāuzlabo darba apstākļi. Kā arī vairāk neformāli pasākumi jārīko, kur piedalās arī vadība – komandas saliedēšanai;
• Vairāk padomāt par savu sociālo atbildību. Veikt dažādus sabiedrībā labi redzamus darbus, lai sabiedrība varētu novērtēt un redzētu, ka uzņēmumam rūp vide un sabiedrība.
Priekšlikumi SIA „Fazer” reputācijas uzlabošanai
• Izveidot tiešāku kontaktu ar darbiniekiem. Vadībai jāmeklē kontakts ar saviem padotajiem, jāiesaistās procesos vairāk;
• Jāiesaista darbinieki KSA pasākumos;
• Jāņem vērā darbinieku ierosinājumi un domas;
• Mainīt vadības stilu;
• Darbiniekiem pēc iespējas izveidot kādus motivatorus vēl aktīvākai un kvalitatīvākai strādāšanai.
…